۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۳۰

مدیر انجمن کلیوی استان زنجان :

بخش دیالیز انجمن کلیوی زنجان با ۳۰ تخت افتتاح می‌شود

بخش دیالیز انجمن کلیوی زنجان با ۳۰ تخت افتتاح می‌شود

زنجان-مدیر انجمن کلیوی استان زنجان با اشاره به افتتاح بخش دیالیز انجمن کلیوی با ۳۰ تخت ویژه گفت: انجمن کلیوی زنجان به خدمات پیشرفته جهانی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از انجمن بیماران کلیوی استان زنجان، محمدرضا طهماسبی با اشاره به افتتاح بخش دیالیز انجمن کلیوی زنجان با ۳۰ تخت افزود: انجمن کلیوی زنجان به خدمات پیشرفته جهانی مجهز می‌شود.

وی اظهار کرد: بخش دیالیز انجمن کلیوی زنجان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت شرکت دیالیز تجهیز ایران نمایندگی بی‌بران آلمان و کمک‌های خیرین در ۶ ماهه اول سال با ۳۰ تخت دیالیز و با آخرین تجهیزات و خدمات پیشرفته جهانی آماده‌سازی و به بهره‌برداری می‌رسد.

طهماسبی مکان و امکانات بخش دیالیز را  طبقه اول ساختمان انجمن کلیوی عنوان کرد و ادامه داد: مساحت بخش دیالیز ۷۵۰ مترمربع است و امکان اجرای تجهیزات تخصصی همودیالیز در ۲ فاز  برحسب شرایط حاکم به‌صورت فاز اول با ۵۰ نفر و ۱۰ دستگاه دیالیز است.

مدیر انجمن کلیوی زنجان با اشاره به این‌که جلسه هم‌اندیشی اعضاء هیئت معتمدان انجمن کلیوی زنجان نیز سال گذشته برای راه‌اندازی و تکمیل بخش دیالیز برگزار شد، عنوان کرد: خیرین انجمن کلیوی زنجان، ضمن استقبال و تأکید بر ضرورت انجام این امر، تعهدات مالی و مصالح موردنیاز خود را اعلام کرده و بر اجرایی شدن کاربر طبق برنامه زمان‌بندی‌شده تأکید دارند.

مدیرعامل انجمن خیریه استان زنجان گفت: تعداد بیماران کلیوی تحت پوشش انجمن استان،ر یک هزار و ۳۵۰ نفر است که از این تعداد ۶۲۰ نفر با پیوند کلیه و ۳۲۰ نفر در حال دیالیز هستند.

طهماسبی  افزود: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان سال ۱۳۷۰ تأسیس شد و بعد از ۲۴ سال هم‌اکنون با ۸ مرکز دیالیز با دفاتر نمایندگی انجمن در شهرهای زنجان، ابهر، قیدار، ماه‌نشان، خرمدره، ایجرود و طارم فعالیت می‌کنند.

کد خبر 3616639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha