۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶

فیلم کوتاه «علمک» به جشنواره نیویورک می‌رود

فیلم کوتاه «علمک» به جشنواره نیویورک می‌رود

فیلم کوتاه داستانی «علمک» به کارگردانی حسین دارابی در بیست و یکمین جشنواره استونی بروک نیویورک پذیرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «علمک» که در باشگاه فیلم سوره حوزه هنری تهیه شده تاکنون جوایز متعددی را کسب کرده و به عنوان پرمخاطب ترین فیلم جشنواره مردمی «عمار» شناخته شده است.

این فیلم که به کارگردانی حسین دارابی ساخته شده به تازگی به جشنواره نیویورک راه یافته است. بیست و یکمین دوره جشنواره «استونی بروک» نیویورک از ۲۱ تا ۳۰ جولای ۲۰۱۶ برابر با ۳۱ تیر تا ۹ مرداد ۹۵ در مرکز هنری استالر واقع در دانشگاه ایالتی استونی بروک نیویورک برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه «علمک» ۲۶ جولای برابر با ۵ مرداد ساعت ۷ عصر در سالن نمایش ۱۰۰۰ نفری مرکز هنری استالر نمایش داده خواهد شد.

در توضیح این فیلم آمده است: «نصب نابجای یک علمک گاز در خیابان می تواند اتفاق های مختلفی را رقم بزند. اتفاق هایی که هرکس در مواجهه با آن راه حلی می یابد. تا اینکه...»

عوامل فیلم «علمک» عبارتند از نویسنده و کارگردان: حسین دارابی، بازیگران: سیروس سپهری، میلاد رمضانی، امیر شاه علی، علی خوش گفتار، ابوالفضل وزیری، محمد موذنی، رضا مهتری، محسن دبیریان، سامان غنائمی، مهدی سفاری، سیدسعید مصطفوی و علی ظروفچی، تدوین:‌ سیاوش کردجان، علی گورانی، صداگذار: مهدی جمشیدیان، صدابردار: مسیح سراج، طراح صحنه: یوسف پورخدایار، عکاس: میلاد ملک احمدی، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، محصول: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

این فیلم همچنین هفته گذشته در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کورتی داسوگنی ایتالیا جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را کسب کرد.

کد خبر 3618241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha