۱۳ مرداد ۱۳۸۵، ۱۵:۱۲

در بيانيه تجمع كنندگان قم تاكيد شد:

حاميان صهيونيست بايد در دادگاه افكار عمومي جهان پاسخگو باشند

حاميان صهيونيست بايد در دادگاه افكار عمومي جهان پاسخگو باشند

تجمع كنندگان قمي در بيانيه اي برخوردهاي گزينشي و سياسي و سكوت خفت بار شوراي امنيت سازمان ملل متحد در برابر جنايات اسرائيل را محكوم كردند و خواستار پاسخگويي حاميان صهيونيست ها در دادگاه افكار عمومي جهانيان شدند.

به گزارش خبرنگار "مهر" در قم، نمازگزاران جمعه قم پس از اقامه نماز در حمايت از مقاومت حزب الله و محكوم كردن جنايات ددمنشانه رژيم صهيونيستي در لبنان با حضور گسترده و چشمگير خود تجمع كردند.

در اين تجمع كه در ميدان جانبازان قم صورت گرفت، مردم قم با در دست داشتن  پلاكاردها و پرچم هاي مختلف و سر دادن شعارهايي از قبيل "حزب الله پيروز است اسرائيل نابود است، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا ، واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد ، اسرائيل غاصب مرگ به نيرنگ تو، خون فلسطينيان مي چكد از چنگ تو، ضمن اعلام انزجار از جنايات وحشيانه رژيم اسرائيل، همدردي خود را با مردم مظلوم لبنان اعلام كردند.

در پايان اين تجمع بيانيه اي در محكوم كردن جنايات اسرائيل و سكوت مجامع بين المللي و سران كشورهاي اسلامي صادر گرديد.

در بخشي ديگر از اين بيانيه آمده است: بار ديگر رژيم خبيث و متجاوز اسرائيل ضمن پايمال نمودن ارزش هاي انساني در فلسطين و لبنان ثابت كرد كه وجود صهيونيست ها در منطقه همچنان وجودي شيطاني و سرطاني و غده اي چركين براي تمام جهان اسلام است.

جنايت هاي بي شرمانه رژيم صهيونيستي و كشتار بيرحمانه زنان، مردان و كودكان بي دفاع در لبنان و فلسطين به ويژه فاجعه غم انگيز و سهمگين قانا با استفاده از سلاح هاي ممنوعه و غيرمتعارف تحت حمايت همه جانبه و آشكار مالي و تسليحاتي آمريكا و همراهي دولت بدنام انگليس و تعدادي از كشورهاي غربي لكه ننگ ديگري در كارنامه مدعيان دروغين حقوق بشر و مجامع بين المللي خصوصا سازمان ملل و شوراي امنيت آن است كه با سكوت ذلت بار رژيم صهيونيستي اسرائيل را براي استمرار جنايات و ددمنشي همچنان ترغيب مي نمايند.

ملت ايران كمك به مردم عزيز لبنان را وظيفه و تكليف ديني و انساني خود دانسته و از دولتمردان جمهوري اسلامي و تمامي سازمانها و نهادها و وزارتخانه هاي مربوط مي خواهد كه با بسيج كليه امكانات مورد نياز و انجام برنامه ريزي شايسته نسبت به امدادرساني فوري و كمك به مجروحان و اسكان مهاجران بي پناه با تمام توان اقدام نموده و زمينه هاي حضور هر چه بيشتر ملت انقلابي ايران اسلامي به ويژه جوانان قهرمان را براي مساعدت و ياري برادران و خواهران خود در لبنان به نحو ممكن فراهم سازند.

کد خبر 362612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha