۱۸ مرداد ۱۳۸۵، ۱۱:۵۳

/آخرين تحولات سرزمين هاي فلسطيني/

شهادت دو مبارز فلسطيني در كرانه باختري / گلوله باران و انهدام خانه هاي فلسطينيان در نوار غزه

شهادت دو مبارز فلسطيني در كرانه باختري / گلوله باران و انهدام خانه هاي فلسطينيان در نوار غزه

ارتش رژيم صهيونيستي در ادامه جنايت هاي خود عليه ملت فلسطين دو مبارز فلسطيني را در كرانه باختري شهيد، نوار غزه را گلوله باران و چند خانه فلسطينيان را منهدم كرد.

به گزارش خبرگزاري "مهر" به نقل از خبرگزاري فرانسه، منابع امنيتي فلسطين گزارش دادند كه يك فروند بالگرد نظامي ارتش اسرائيل امروز با شليك موشك به اردوگاه آوارگان جنين در كرانه باختري دو مبارز فلسطيني را به شهادت رساند.

برپايه اين گزارش، اين شهيدان فلسطيني امجد العتيلي 24ساله و محمد عتيق 26 ساله از اعضاي جنبش جهاد اسلامي فلسطين هستند.

در همين حال، خبرگزاري رسمي بحرين "بنا" اعلام كرد كه نيروهاي ارتش اسرائيل امروز دو فلسطيني را در اردوگاه المعري در بخش رام الله و يك نفر را در اردوگاه بلاطه در بخش نابلس در كرانه باختري بازداشت كردند.

خبرگزاري "بنا" همچنين افزود كه واحدهاي توپخانه و تانك هاي اسرائيل امروز گلوله باران شديد مناطق شمال نوار غزه را از سرگرفتند و بويژه شمال شهر بيت لاهيا و منطقه ابوصفيه در شرق ارئوگاه جباليا و شرق شهر بيت حانون را هدف قرار دادند.

نيروهاي اسرائيلي مستقر در فرودگاه بين المللي غزه با يورش به منطقه الشلالفه در غرب اين فرودگاه 9 خانه شهروندان فلسطيني را منهدم و زمين هاي كشاورزي آنها را تخريب كردند.

ارتش اسرائيل از 28 ماه ژوئيه گذشته يورش نظامي گسترده خود به نوار غزه را آغاز كرده و دستكم 170 شهروند فلسطيني در اين يورش و حملات اشغالگران به شهادت رسيده اند.

کد خبر 364561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha