۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱

دو خبر از رادیو

عباس محبی به «رادیوجمعه» رفت/ ویژه‌های رادیو تهران

عباس محبی به «رادیوجمعه» رفت/ ویژه‌های رادیو تهران

حضور عباس محبی در برنامه «رادیو جمعه» محصول رادیو ایران و پخش ویژه برنامه های رادیو تهران به مناسبت میلاد اباعبدالله الحسین(ع)، قمر بنی هاشم(ع) و سیدالساجدین(ع) تازه های رادیو محسوب می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محبی بازیگر پیشکسوت که تجربه بازیگری و نویسندگی طنز رادیو دارد به جمع بازیگران برنامه «رادیو جمعه» پیوست.

ساجد قدوسیان تهیه کننده و کارگردان «رادیوجمعه» گفت: تجربه و توانایی عباس محبی بسیار ارزشمند است. برای عباس محبی دو نقش محوری ماشاالله خان و آقا نعمت به طور مجزا طراحی شده که از جمعه این هفته ۲۴ اردیبهشت روی آنتن می رود.

البته در آینده نزدیک عباس محبی نقش پررنگ تری در برنامه ایفا می کند و قرار است در حوزه نویسندگی هم با برنامه همکاری کند. برنامه طنز «رادیو جمعه» هر جمعه ساعت ۹ تا ۱۱ صبح از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

سه پرچمدار عشق در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران به مناسبت میلاد باسعادت سه پرچمدار عشق، اباعبدالله الحسین(ع)، قمر منیر بنی هاشم(ع) و سیدالساجدین(ع) با ویژه برنامه های متعدد این ایام را گرامی می دارد.

همزمان با ایام فرخنده ولادت سه نور ولایت ویژه برنامه «ترنم» در فضای شاد و همراه با موسیقی های مناسبتی و مولودی خوانی تقدیم مخاطبان می شود. شادی، شاط و آرامش از منظر اسوه و الگوهای اسلامی با حضور حجت الاسلام محمدرضا درانی، مدرس حوزه و دانشگاه در این ویژه برنامه تحلیل و بررسی خواهد شد. «ترنم» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران است که به مدت سه روز به تهیه کنندگی فهیمه تهرانی و با اجرای دلآرام شکوهی از ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

از دیگر برنامه هایی که رادیو تهران به همین مناسبت تدارک دیده است، ویژه برنامه «آفتاب آمد دلیل آفتاب» که به شخصیت شناسی امامان اختصاص یافته است. مهدی رستمی، کارشناس برنامه درباره فضای احساسی و عاطفی بین افراد و ائمه اطهار صحبت می کند از محبت انسان ها و امامان گفته می شود تا رسیدن به تغییراتی که منجر به ایجاد تحولات درونی در افراد خواهد شد. اسماعیل باستانی تهیه کننده، مهدی مجنونی گوینده از دیگر عوامل این برنامه هستند که به مدت سه روز ساعت ۱۰ از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز مخاطبان را همراهی می کنند.

همزمان با روز مبارک سوم شعبان روز پاسدار، مستند «سایه روشن» با موضوع پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم از ساعت ۱۵ پخش می شود. مصادف با زاد روز حضرت قمربنی هاشم ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، مستند «سایه روشن» به جانبازان و حافظان آرمان های والای انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.

کد خبر 3654779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha