۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵

جشنواره فیلم مقاومت به آل سعود و تروریسم می‌پردازد

جشنواره فیلم مقاومت به آل سعود و تروریسم می‌پردازد

چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت در مسابقه بخش بین‌الملل در نظر دارد به موضوع «نقش خاندان آل سعود در تفرقه افکنی، حمایت تروریسم و کشتار مردم بی‌گناه یمن» بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بدون تردید آل سعود در ایجاد و شکل‌گیری گروه‌های تکفیری و گسترش تروریسم در جهان نقش اساسی داشته و دارد. این کشور در سال‌های اخیر با تقویت گروه‌های افراطی شبه اسلامی مانند: داعش و جبهه النصره و همچنین با کشتار مردم بی‌گناه یمن و تقویت خشونت و استفاده ابزاری از تروریسم بیشترین آسیب را به سیمای دین مبین اسلام وارد کرده است.

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در این دوره با انتشار فراخوانی برای هنرمندان و سینماگران جهان دعوت کرد تا آثارشان را با محوریت نقش آل سعود در تفرقه افکنی، حمایت تروریسم و کشتار مردم بی‌گناه یمن به دبیرخانه این رویداد سینمایی ارسال کنند.

چهاردهمین جشنواره بین ­المللی فیلم مقاومت به منظور تبیین و گسترش «فرهنگ مقاومت» در سه بخش مسابقه بین­ الملل، جایزه ویژه عماد مغنیه و چشم­ انداز سینمای مقاومت در جهان با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته ­اند، برگزار می‌شود.

همه فیلم­ های سینمایی و مستند که از ژانویه سال ۲۰۱۴ در ایران و سایر کشورها تولید شده ­اند می­ توانند در این بخش شرکت کنند.

کد خبر 3654806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha