۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۴۳

استاندار سمنان طی پیامی اعلام کرد؛

پاسداران ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران هستند

پاسداران ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران هستند

سمنان-استاندار سمنان با ارسال پیامی سوم شعبان روز پاسدار و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به ایثار گران عرصه جهاد و دفاع استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا خباز با صدور پیامی ولادت با سعادت امام حسین(ع)، روز پاسدار، ولادت حضرت عباس(ع) روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) میراث دار دشت کربلا را به همه جانبازان، پاسداران، ایثارگران، جهادگران و بسیجیان حاضر در جبهه های نبرد هشت سال دفاع مقدس، تبریک گفت.

در متن پیام خباز می خوانیم: فرارسيدن ايام ماه پرفضيلت و بزرگ شعبان، خجسته ولادت بزرگ پاسدار حريم اسلام و آزادگي حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، ميلاد بزرگ جانباز دشت كربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع)، زين العابدين حضرت امام سجاد(ع) و فرارسيدن روز پاسدار و روز جانباز را به حماسه آفرينان و مدافعان انقلاب اسلامي، پاسداران عزيز و جانبازان گرانقدر و عموم مردم شريف و هميشه در صحنه استان سمنان تبريك و تهنيت مي گويم.

استاندار سمنان در ادامه می نویسد: از خداوند منّان سربلندی و افتخارآفرينی هرچه بيشتر ملت شريف ايران و مردم عزيز استان دين و اخلاق و ايثارگران و خانواده های معزز آنان را تحت توجهات خاصه حضرت ولي عصر (عج) می خواهم.

کد خبر 3655092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha