۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۰۴

بررسی زمینه های توسعه همکاری فرهنگی و گردشگری میان ایران و ترکیه

بررسی زمینه های توسعه همکاری فرهنگی و گردشگری میان ایران و ترکیه

وزیر گردشگری ترکیه و سفیر ایران در آنکارا زمینه های توسعه روابط و همکاری های فرهنگی و گردشگری بین تهران و آنکارا را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهریان سفیرجمهوری اسلامی ایران در آنکارا در آستانه سفر آقای ماهیر اونال وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری ترکیه به تهران با ایشان دیدار و پیرامون ابعاد مختلف روابط و همکاری های فرهنگی و گردشگری میان دو کشور گفتگو و تبادل نظر به عمل آورد .

سفیر ایران در این ملاقات با اشاره به  دیرینه روابط و مناسبات فرهنگی میان دو کشور توسعه همکاری های فرهنگی ایران و ترکیه را در ابعاد مختلف مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری نمود که ملت دوست و برادرمان در جمهوری ترکیه به ایران سفر نموده و از جاذبه های معنوی ، تاریخی و گردشگری منحصر به فرد ایران بهره مند شوند .

وزیر فرهنگ ترکیه نیز در این دیدار تاکید نمود : ایران کشور مهم منطقه است و امیدواریم همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف به خصوص در امور فرهنگی و گردشگری بیش از پیش گسترش یابد .

 قرار است وزیر فرهنگ جمهوری ترکیه از تاریخ  ۲۳ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری در راس یک هیات عالیرتبه گردشگری متشکل از مقامات دولتی، شرکتهای خصوصی سرمایه گذاری به جمهوری اسلامی ایران مسافرت نماید.

کد خبر 3655354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha