۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸

استاندار مركزی:

روابط‌عمومی‌ها نقش موثری در تبیین گفتمان اقتصادمقاومتی دارند

روابط‌عمومی‌ها نقش موثری در تبیین گفتمان اقتصادمقاومتی دارند

اراک- استاندار مرکزی گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گذاری شده روابط عمومی ها باید با گفتمان سازی، فرهنگ اقتصاد مقاومتی را ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری مرکزی، محمود زمانی قمی با صدور پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، نقش روابط عمومی ها را در تبیین دستاوردهای نظام و دولت حیاتی دانست.

استاندار مرکزی در این پیام آورده است: بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ملی «ارتباطات و روابط عمومی»، فرصت مغتنمی است تا حرکت ملی مردم‌داری و مردم مداری با قوت و شناخت بیشتر و با گام‌های بلندتر، در جهت آرمان‌ توسعه‌ی ارتباطات اجتماعی، اعتلای نهاد روابط عمومی و پیشرفت میهن اسلامی، سرعت و قدرت بیشتری بگیرد.

وی بیان کرده است: امروزه ضرورت توجه به نقش و رضایت مردم به عنوان عظیم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و روابط‌عمومی در توسعه نظام ارتباطی جامعه، روشنگری افکار عمومی، جلب رضایت، ایجاد تفاهم و همدلی ملی، ‌نقشی راهبردی و اساسی دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرده است: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و موفقیت های این دولت در عرصه بین الملل، روابط عمومی ابزار سودمندی برای تفاهم و همکاری نزدیک در عرصه‌های داخلی و خارجی به شمار می آید.

زمانی قمی ابراز کرده است: بی شک اطلاع رسانی و توضیح کامل سیاست‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای دولت، برانگیختن علاقه و افکار عمومی برای حصول تغییراتی منطبق با مقتضیات و نیازهای دولت، فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور فعال و بیش از پیش تمامی مردم عزیز در بسط و توسعه و آبادانی کشور با هم‌اندیشی و همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه و ایجاد امید در جامعه از مواردی است که روابط عمومی ها باید در این زمینه همت مضاعف و اهتمام ویژه نمایند.

وی تاکید کرده است: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گذاری شده روابط عمومی ها باید با گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی به روش های ترویجی و فرهنگ سازی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند

استاندار مرکزی خاطر نشان کرده است: اینجانب ضمن تبریک روز «ارتباطات و روابط عمومی» به همه صاحب‌نظران، اندیشه ورزان و خدمتگزاران پرتلاش این حوزه، از مساعی و زحمات این عزیزان قدردانی نموده، امیدوارم در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید بیش از پیش  موفق و مؤید باشند.

کد خبر 3659916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha