۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۱۹

معاون استاندار زنجان:

زنجان ۵۰۰ معتاد متجاهر دارد

زنجان ۵۰۰ معتاد متجاهر دارد

زنجان- معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان ۵۰۰ معتاد متجاهر وجود دارد، گفت: باید برخورد لازم و قاطع با این معتادان در استان انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا شهبازی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در بحث مقابله و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر را بسیار مطلوب عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان  با اشاره به اینکه درمجموع ۵۰۰ معتاد متجاهر در استان زنجان  وجود دارد، گفت: باید برخورد لازم و قاطع با این معتادین در استان انجام شود.

شهبازی با بیان اینکه توفیقات خوبی توسط پلیس زنجان در بحث مقابله با مواد مخدر کسب‌شده است، تأکید کرد: زیبنده شهر و استان زنجان نیست که دارای معتاد متجاهر باشد و باید دستگاه‌های مربوط نسبت به ساماندهی و برخورد با معتادان متجاهر مدیریت لازم را داشته باشند و ضروری است اقدامات ویژه در این خصوص انجام شود.

وی با اشاره به اینکه زنجان در بحث جرم و سرقت رتبه ۳۱ کشور را دارد، افزود: بیشتر سرقت‌ها در استان توسط معتادان رخ می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان اظهار کرد: سازمان بهزیستی بر بحث آموزش پیشگیری از اعتیاد در استان توجه لازم را داشته و برنامه‌ریزی کند.

وی یادآور شد: بحث پیشگیری و مبارزه با اعتیاد از مسائل مهم و اولویت دارد در استان زنجان است و باید پیشگیری در دستور کار قرار گیرد و هرقدر مقابله و مبارزه با اعتیاد بیشتر باشد جامعه سالمی خواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان افزود: ریشه طلاق و بسیاری از جرائم  و ناهنجاری های اجتماعی نشأت گرفته از اعتیاد است.

کد خبر 3660011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha