۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

انتخابات هیئت اجرایی نمایندگی‌های نظام‌مهندسی لرستان برگزار شد

انتخابات هیئت اجرایی نمایندگی‌های نظام‌مهندسی لرستان برگزار شد

خرم آباد - عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان از برگزاری انتخابات هیئت اجرایی نمایندگی های این نهاد خبر داد.

مجید جی افرام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت اجرایی نمایندگی های نظام مهندسی لرستان اظهار داشت: نتایج این انتخابات اعلام شده است.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام هیئت اجرایی این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه بروجرد از گروه عمران به ترتیب غلامرضا علیرضازاده با اخذ ۱۵۵ رای، مهدی کماسی با اخذ ۱۲۶ رای، بابک باقری با اخذ ۱۰۴ رای انتخاب شدند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان بیان داشت: همچنین در رشته معماری رضا غیاث یگانه با اخذ ۱۰۱ رای، در گروه تاسیسات قاسم مقدوری با اخذ ۹۹ رای و  رضا گودرزی با اخذ ۹۵ رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

جی افرام با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت اجرایی نمایندگی نظام مهندسی در حوزه شهرستان دورود تصریح کرد: حمید فرهادی پور با اخذ ۱۶۰ رای در گروه عمران این شهرستان، ابراهیم عامری با اخذ ۱۸۶ رای در گروه معماری، رضا ساکی با اخذ ۱۲۴ رای در گروه تاسیسات انتخاب و  آیت باجلان با اخذ ۱۰۸ رای به عنوان عضو علی البدل در گروه تاسیسات حائز اکثریت آرا شدند.

وی با اشاره به برگزاری این انتخابات در شهرستان الیگودرز گفت: در این راستا در گروه عمران به ترتیب علیرضا گلپایگانی با اخذ ۴۳ رای، لهراسب میرزایی با اخذ ۴۱ رای، در گروه تاسیسات احمدرضا الیاس پور با اخذ ۴۹ رای به عنوان عضو اصلی و محمود شرفی با اخذ ۲۱ رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان افزود: همچنین در حوزه شهرستان نورآباد از گروه عمران کیومرث کاکاوند با اخذ ۹۳ رای، در گروه معماری حسن مرادیاری با اخذ ۷۳ رای، در گروه تاسیسات خدیجه نامداری با اخذ ۶۳ رای و مرتضی سبزی با اخذ ۶۳ رای حائز اکثریت آرا شدند.

جی افرام گفت: با توجه به تساوی آراء اخذ شده، موضوع کاندیدای منتخب گروه تاسیسات در شهرستان نورآباد در اولین جلسه هیئت مدیره بررسی و نتیجه نهایی اعلام می شود.

وی بیان داشت: در حوزه شهرستان سلسله از گروه عمران عبدالوحید حقیقی با اخذ ۵۰ رای، از گروه معماری غلامرضا آذرآباد با اخذ ۸۸ رای، از گروه تاسیسات صادق مرادزاده با اخذ ۱۲۳ رای و شهاب فرج الهی با اخذ ۴۵ رای در این انتخابات منتخب شدند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با اشاره به انتخابات شهرستان کوهدشت گفت: در این انتخابات از گروه عمران مراد رشنو با اخذ ۸۵ رای، از گروه معماری اسماعیل میرزازاده با اخذ ۱۱۹ رای، از گروه تاسیسات علی فیض الهی با اخذ ۱۴۴ رای و سجاد مومن پور با اخذ ۸۱ رای به عنوان علی البدل منتخب شدند.

جی افرام گفت: اسامی اعلام شده بیشترین آراء مآخوذه را کسب کردند و به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام هیئت اجرایی انتخابات دفاتر نمایندگی نظام مهندسی لرستان ترکیب هیئت اجرایی دفاتر نمایندگی پلدختر و ازنا نیز به دلیل نداشتن داوطلب در این دو حوزه انتخابات برگزار نشد و با استناد به نظامنامه دفاتر نمایندگی از سوی هیئت مدیره سازمان منصوب و مشخص خواهند شد.

کد خبر 3664376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha