۳ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۴۲

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

عضویت بیش از ۲هزار نفر در طرح تخفیف دار شبکه آزمایشگاهی

عضویت بیش از ۲هزار نفر در طرح تخفیف دار شبکه آزمایشگاهی

مدیرشبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری گفت: تا کنون ۲ هزار و سیصد نفر عضو باشگاه مشتریان طرح تخفیف دار هستند که می توانند از آزمایشگاههای عضو این شبکه استفاده کنند.

رضا اسدی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جمعا ۲ هزار و سیصد نفر عضو باشگاه مشتریان طرح تخفیف دار شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری شدند.

وی با بیان اینکه طرح تخفیف دار باشگاه مشتریان برای شرکت های دانش بنیان، نخبگان و افراد عادی است، اظهار داشت: اینها می توانند با عضویت در شبکه آزمایشگاهی از خدمات آزمایشگاههای عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹۴ آزمایشگاه با تعداد ۵ هزار و ۸۷ تجهیز آزمایشگاهی در کشور وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۳۸ آزمایشگاه به صورت قطعی و ۹۰ آزمایشگاه به صورت آزمایشی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت علمی هستند.

به گفته اسدی فرد، ۶۰ درصد تخفیف برای نخبگان، ۵۰ درصد تخفیف برای شرکت های دانش بنیان و ۱۵درصد تخفیف از آزمایشگاههای عضو  این شبکه برای محققان اعمال می شود.

وی تاکید کرد: مجموعا حدود یک میلیارد تومان  به مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی برای افرادی که شامل طرح تخفیف دار می شوند، بودجه اختصاص داده ایم تا پژوهشگران بتوانند به راحتی از آزمایشگاهها بهره ببرند.

اسدی فرد عنوان کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مجموعه‌ای از آزمایشگاه‌های فعال در حوزه فناوری‌های راهبردی کشور است که برنامه تقویت و توسعه زیرساخت‌های خدمات مطلوب آزمایشگاهی را در این حوزه بر عهده دارد.

کد خبر 3664818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha