۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین:

نیروهای مسلح با اقتدار آماده دفاع از کیان اسلامی هستند

نیروهای مسلح با اقتدار آماده دفاع از کیان اسلامی هستند

قزوین- فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: نیروهای مسلح با اقتدار کامل و تبعیت از فرماندهی کل قوا آماده دفاع از کیان و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار محمد رضایی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت سوم خرداد ماه در لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد اظهارداشت: دوران دفاع مقدس از زوایای مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد تا شجاعت و ایستادگی ملت بخوبی نمایان شود.

فرمانده قرارگاه ارشد عملیاتی ارتش در استانهای زنجان و قزوین تصریح کرد: نگاهی به گذشته و دوران دفاع مقدس نشان می دهد دل بستن به مجامع بین المللی اشتباه بزرگی است زیرا آنها تنها در صورتی واکنش نشان می دهند که منافع خود و کشورهای تحت سیطره آنها در معرض آسیب باشد و هیچ تعصب و تعهدی برای دفاع از کشورهای آزادیخواه ندارند.

وی افزود: وقتی صدام به دستور استکبار به ایران حمله کرد و هشت سال جوانان این کشور را به شهادت رساند هیچ سازمانی آن را محکوم نکرد و ۱۸ سال طول کشید تا رژیم بعثی متجاوز اعلام شود اما وقتی صدام به کویت حمله کرد در کمتر از دو ساعت شورای امنیت این حمله را محکوم کرد.

امیر رضایی یادآورشد: همانگونه که فرمانمده کل قوا فرمودند به مجامع بین المللی نباید اعتنا و اعتماد کرد
بلکه لازم است با تقویت بنیه دفاعی بتوانیم بخوبی از مرزهای کشور و حقوق خود  دفاع کنیم.

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین اظهارداشت: آموزه های دینی و جغرافیای معنوی کربلا و تقویم روحی عاشورا را در میهن اسلامی اجرا خواهیم کرد و مردم امیدوار باشند که نیروهای مسلح با اتکا به قرآن کریم و تبعیت از ولایت با شجاعت و اقتدار از نظام اسلامی حفاظت خواهند کرد.

کد خبر 3665291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha