۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۵

رئیس تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

مردم نگران عرضه اقلام ماه مبارک رمضان نباشند/ذخیره سازی کافی است

مردم نگران عرضه اقلام ماه مبارک رمضان نباشند/ذخیره سازی کافی است

تهران-رئیس تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: مردم نگران عرضه اقلام ماه مبارک رمضان نباشند و از ذخیره اقلام قبل از ماه مبارک اجتناب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی کوهستانی با بیان اینکه طبق سال های گذشته، امسال نیز در آستانه ماه مبارک رمضان در خصوص عرضه گوشت مرغ و گوشت قرمز در بازار مشکلی نداریم، گفت: در استان تهران به اندازه کافی ذخیره سازی داریم و مردم می توانند از یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان برای خرید گوشت مرغ و گوشت قرمز برای نیاز شخصی و یا نذری از طریق اتحادیه، فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر و یا هیئت ها درخواست کنند.

وی ادامه داد: با دریافت مکاتبات افراد برای تقاضای گوشت، شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز با قیمت پایین تر از نرخ بازار برای در اختیار دادن کالای مورد نیاز اقدام می کند.

رئیس تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران همچنین درخصوص عرضه برنج و شکر نیز بیان داشت: شکر از اصلی ترین اقلام در ماه مبارک رمضان است؛ متقاضیان نیز از طریق معرفی نامه و از شرکت غله استان تهران می توانند درخواست خود را ارائه و ارقام مورد نیاز را دریافت کنند.

کوهستانی گفت:قیمت اقلام در بازار بر اساس طرح ضیافت تفاوت چندانی ندارد.

وی به عرضه خرما در بازار اشاره کرد و گفت: خرید خرما نیز از طریق مدیریت تعاون روستایی انجام می شود و به اندازه کافی خرما در بازار موجود است.

رئیس تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تاکید بر اینکه مردم برای خرید اقلام ماه مبارک عجله نکنند، تصریح کرد: در سال های  گذشته مردم مدت ها قبل از ماه مبارک رمضان اقدام به خرید می کردند که این امر سبب افزایش قیمت کاذب در بازار می شد.

کوهستانی بیان داشت: مردم دغدغه نداشته باشند و از ذخیره اقلام قبل از ماه مبارک رمضان اجتناب کنند؛ مردم حتی می توانند برای خرید مرغ گرم از طریق فروشگاه های محلی اقدام کنند.

وی به نظارت در بازار اشاره کرد و گفت: نظارت های بهداشتی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دامپزشکی و همچنین نظارت بر قیمت توسط بازرسی اصناف و سازمان صنعت و معدن و تعزیرات انجام و کنترل می شود.

کد خبر 3667030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha