۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۱

رئیس هیئت شطرنج استان همدان:

مجمع عمومی سالیانه هیئت شطرنج استان همدان برگزار می‌شود

مجمع عمومی سالیانه هیئت شطرنج استان همدان برگزار می‌شود

همدان- رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: مجمع عمومی سالیانه هیئت شطرنج استان همدان با حضور ریاست فدراسیون شطرنج برگزار می‌شود.

احمدعلی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت شطرنج استان همدان اظهار داشت: یکشنبه ۹ خردادماه مجمع عمومی سالیانه هیئت شطرنج استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مجمع ریاست فدراسیون شطرنج کشور و تمامی اعضای هیئت شطرنج استان همدان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به اهداف این مجمع گفت: در این مجمع عملکرد ۲ ساله هیئت شطرنج استان همدان موردبررسی قرار خواهد گرفت و چون در دو سال گذشته فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد و شرایط برگزاری مجمع سالیانه وجود نداشت بعد از گذشت دو سال این مجمع در همدان برگزار می‌شود.

بابایی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد در این مجمع اقدامات و عملکرد و برنامه‌های آینده به همراه مسائل و مشکلات هیئت را موردبررسی قرار دهیم.

وی بابیان اینکه شناسایی استعدادها از وظایف هیئت‌های ورزشی است، بیان کرد: خانواده‌ها باید برای رسیدن به این مهم پای‌کار بیایند که در این راستا خط‌مشی و مسیر را برای خانواده‌ها فراهم می‌کنیم تا به‌راحتی فرزندان خود را در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان عنوان کرد: شطرنج‌بازانی را پرورش می‌دهیم که آینده شطرنج استان همدان را بسازند و با حضور این نفرات در مسابقات کشوری و مهم و قهرمانی رده‌های سنی در آینده نزدیک جایگاه هیئت شطرنج استان همدان در کشور صعود داشته باشد.

بابایی بابیان اینکه سوم تا نهم شهریورماه، استان همدان میزبان مسابقات بین‌المللی اوپن ابن‌سینا خواهد بود، گفت: این رویداد به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد شطرنج استان با حضور نمایندگان بیش از ۱۰ کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 3668760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha