۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰

تدوین آیین نامه نظام آموزش ترکیبی دانشگاه پیام نور

تدوین آیین نامه نظام آموزش ترکیبی دانشگاه پیام نور

رئیس پژوهشکده آموزش از دور دانشگاه پیام نور رویکرد آموزش ترکیبی را گزینه مطلوب نظام آموزشی دانشگاه پیام نور معرفی کرد و گفت: بزودی آیین نامه نظام آموزش ترکیبی تدوین می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن زندی در نشست هم اندیشی رویکرد مطلوب نظام آموزشی دانشگاه پیام نور که با حضور روسای دانشکده ها و مدیران کل دانشگاه برگزار شد گفت: دانشگاه پیام نور بیش از ۲۵۰ استاد تمام، دانشیار و حدود ۱۲۰۰ استادیار در رشته های مختلف دارد که در زمینه آموزش چهره به چهره و حضوری در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فعالیت دارند.

وی از سویی وجود فضاهای آموزشی اعم از هزاران کلاس و آزمایشگاه و لابراتوار تکیه صرف به آموزشهای الکترونیکی را اندیشه ای غیر منطقی دانست و رویکرد آموزش ترکیبی را بهترین گزینه برای نظام آموزشی دانشگاه اعلام کرد.

رییس پژوهشکده آموزش از دور دانشگاه پیام نور رویکرد یادگیری ترکیبی را هماهنگ با فلسفه وجودی دانشگاه‌های باز و استفاده همزمان از امکانات آموزش الکترونیکی و آموزش حضوری معرفی کرد.

زندی افزود:  بزودی شاکله علمی و آیین نامه ای نظام آموزش ترکیبی از سوی پژوهشکده آموزش از دور تدوین و جهت طرح در شورای دانشگاه تقدیم ریاست  دانشگاه خواهد شد.

کد خبر 3669878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha