۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹

 هفته دولت امسال؛

سالن ورزشی چند منظوره خارگ افتتاح می‌شود/ نوسازی سالن شهدا

سالن ورزشی چند منظوره خارگ افتتاح می‌شود/ نوسازی سالن شهدا

بوشهر - بخشدار ویژه جزیره خارگ گفت: در هفته دولت امسال، سالن چند منظوره ورزشی خارگ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی صبح دوشنبه در بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از زیرساخت‌های ورزشی خارگ اظهار داشت: توجه به امر ورزش و جوانان سبب پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

بخشدار خارگ با اشاره به کم بودن فضای سرانه ورزش در منطقه شهری در خارگ، ضمن تاکید بر افزایش سرانه ورزش افزود: مسئولان باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ورزشی خارگ استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید استاندار بوشهر مبنی بر افزایش امید در میان شهروندان، توجه به امور ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی و رونق و حمایت از ورزش همگانی و رشد و توسعه ورزش قهرمانی از مبنی تحقق این امر است.

رضایی بیان کرد: طی بازدیدی که با حضور مدیرکل و کارشناسان ورزش و جوانان استان بوشهر از روند اجرایی پروژه احداث سالن چند منظوره ورزشی خارگ داشته‌ایم، با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه پیش بینی می‌شود در هفته دولت سال جاری پروژه فوق به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: پروژه فوق از پروژه‌های مورد تایید و تاکید استاندار بوشهر است که باعث رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در سطح منطقه خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: بنا به اظهار مدیرکل ورزش و جوانان استان، سالن شهدای خارگ از معدود سالن‌های استان است که در آینده‌ای نزدیک به کفپوش هشت میلیمتری مجهز خواهد شد. عملیات رنگ‌آمیزی کل سوله سالن نیز در طی ماه آینده انجام خواهد شد.

کد خبر 3672185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha