۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۵

مدیر کمیته امداد فاروج:

۶۵ درصد اعتبارات ابلاغی بانک‌های فاروج در حوزه اشتغال جذب شد

۶۵ درصد اعتبارات ابلاغی بانک‌های فاروج در حوزه اشتغال جذب شد

بجنورد- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فاروج با اشاره به همکاری خوب بانک‌ها با این نهاد گفت: سال گذشته ۶۵ درصد از اعتبارات ابلاغ‌شده به بانک‌ها در خصوص اشتغال جذب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، موسی‌الرضا نورانی بابیان اینکه سال گذشته ۱۵۲ طرح اشتغال پایدار برای مددجویان این نهاد عملیاتی شد اظهار داشت: این طرح‌ها از چهار محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌های عامل، منابع داخلی کمیته امداد، منابع توسعه ملی و منابع تلفیقی تأمین اعتبار شد.

وی میزان وام‌های پرداخت‌شده در سال گذشته را ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برشمرد و افزود: ۱۶ میلیارد ریال از این اعتبار از محل منابع بانک‌های عامل به ۱۱۹ طرح اشتغال اختصاص یافت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فاروج در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های اشتغال کمیته امداد فاروج در سال ۹۵ گفت: امسال نیز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان مستعد ادامه داد و حتی به کارآفرینان کمیته امداد نیز تسهیلات خوبی ارائه می‌شود.

نورانی تصریح کرد: امسال نیز ۳۰ پرونده اشتغال مددجویان تکمیل‌شده که منتظر ابلاغ اعتبارات سال جاری بانک‌ها هستیم که پس از اعلام بودجه به بانک‌ها ارسال می‌شوند تا تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته از سال قبل ۳۵ مددجو نیز در نوبت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی در بانک‌ها قرار دارند، که میزان تسهیلات موردنیاز این طرح‌ها نیز ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج گفت: طی یک‌ماهه اخیر نیز ۱۴ فقره تسهیلات اشتغال قرض‌الحسنه بااعتبار ۱۵ میلیارد ریال به متقاضیان داده شد.

کد خبر 3673840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha