۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

امام خمینی(ره) شخصیتی انقلابی و سمبل مبارزه با استکبار بود

امام خمینی(ره) شخصیتی انقلابی و سمبل مبارزه با استکبار بود

بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی انقلابی و سمبل مبارزه با استکبار بود.

نصرالله شفیعی صبح جمعه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امام خمینی دارای ابعاد شخصیتی ویژه‌ای بود و لازم است که این ابعاد به خوبی معرفی شده و به نسل جدید منتقل شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی انقلابی و سمبل مبارزه با استکبار بود، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار و توانمندی‌های امروز ایران مرهون اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) بوده است که خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای آن مسیر را با همان اقتدار، شکوه و عزت ادامه می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به حضور گسترده مردم در برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام، بیان کرد: مردم این راه را فراموش نخواهند کرد و همواره در همین مسیر حضور دارند و بر آرمان‌های نظام و انقلاب پافشاری می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان بوشهر، اضافه کرد: پنجشنبه‌شب مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در مسجد توحید برگزار شد.

شفیعی افزود: امروز نیز مراسم ۱۵ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین دشتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)  به همراه شروه خوانی و شعر خوانی در سالن شهید آوینی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این ایام می‌توان به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام در ۲۳ بخش و شهرهای استان و برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع سبک زندگی امام توسط کمیته امداد اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع مدیریت اسلامی در کلام امام توسط کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: اعزام مبلغ به مرقد امام(ره) همراه کاروان‌های اعزامی استان نیز از دیگر برنامه‌های این ایام بوده است.

وی گفت: برگزاری شب شعر توسط اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برپایی نمایشگاه عکس، اعزام هنرمندان به مرقد امام، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، نشست‌های روشنگری در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، برگزاری ایستگاه صلواتی، برگزاری همایش‌های با موضوع بررسی اندیشه‌های امام و برگزاری ختم قرآن از دیگر برنامه‌های این ایام است.

کد خبر 3675691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha