گروه های فلسطینی در بیانیه ای مشترک:

طرح سازش فرانسه تجاوز به اصول ملی فلسطین به ویژه حق بازگشت است

طرح سازش فرانسه تجاوز به اصول ملی فلسطین به ویژه حق بازگشت است

همزمان با آغاز کار کنفرانس سازش میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، گروه های فلسطینی با انتشار بیانیه ای مخالفت خود را با طرح فرانسه اعلام کردند و آن را تجاوز به اصول ملی خود خواندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معا، گروه های فلسطینی با صدور بیانیه ای مشترک با طرح سازش فرانسه مخالفت کردند و آن را تجاوزی خطرناک به اصول ملی خواندند.

بر اساس این گزارش جنبش حماس، جهاداسلامی، جبهه مردمی و جبهه دموکراتیک در این بیانیه مشترک درباره طرح سازش فرانسه تصریح کرده اند: افکاری که فرانسه در این طرح مطرح می کند، تجاوز به اصول ملی مورد اتفاق فلسطینی ها به ویژه حق بازگشت است.

در ادامه گروه های فلسطینی بر مخالفت خود با طرح فرانسه و تمامی تحرکاتی که در راستای ازسرگیری مذاکرات بیهوده صورت می گیرد، تاکید کردند.

گروه های فلسطینی همچنین اعلام کردند که این اقدامات علت افزایش شهرک سازی ها، فراهم کردن مقدمات برای یهودی سازی قدس و خطراتی که مقدسات اسلامی و مسیحی را تهدید می کند، است.

در پایان گروه های فلسطینی از کشورهای جهان درخواست کردند که برای توقف جنایات اشغالگران، اهانت به مقدسات و پایان دادن به محاصره ظالمانه نوار غزه اقدامی جدی را صورت دهند.

گفتنی است کنفرانس سازش پاریس از امروز جمعه با حضور وزرای خارجه ۲۴ کشور به منظور از سرگیری روند سازش میان فلسطین و رژیم اشغالگر قدس آغاز به کار کرد.

کد خبر 3675825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha