۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۲

توسط سازمان اوقاف انجام می‌شود؛

اعزام ۲۵۰۰ مبلغ دینی به سراسر کشور در ماه رمضان

اعزام ۲۵۰۰ مبلغ دینی به سراسر کشور در ماه رمضان

قم - مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، از اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ طلبه در ماه مبارک رمضان به بقاع متبرکه سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام احمد شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این اداره کل اقدام به اعزام مبلغین از قم به استان‌های مختلف کرده است.

وی گفت:‌ ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مبلغ برای اعزام به مناطق مختلف کشور ثبت نام کرده‌اند، همچنین در روزهای آینده نیز ممکن است تقاضایی وجود داشته باشد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه اجرا می‌شود که در این طرح مبلغان به اقامه نماز جماعت، منبرخوانی، بیان احکام و معارف اسلام، تفسیر قرآن کریم و قرائت قرآن می‌پردازند.

وی بیان کرد: طرح نشاط معنوی که طرح ویژه اوقات فراغت است، همزمان با ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۶ خردادماه تا اول مرداد برگزار می‌شود که در این طرح مبلغان در کنار تبلیغ، کلاس‌های مختلف برای دانش آموزان، خیمه‌های معرفت، مشاوره، تشکیل کارگروه‌های مختلف و غیره تشکیل می‌دهند.

حجت الاسلام شعبانی گفت: در ماه مبارک رمضان مبلغان بومی از شهرستان‌های مختلف نیز به انجام تبلیغ می‌پردازند.

وی عنوان کرد: پنج جلد کتاب برای مبلغان اعزامی تهیه شده تا در کنار آموخته‌های خود از این کتاب‌ها به عنوان ره توشه تبلیغ استفاده کنند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: دوره آموزشی برای مبلغانی که در ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند تحت عنوان معارف و همچنین دوره آموزشی علوم و معارف حدیثی برای مبلغان اعزامی به مدت یک ماه برگزار شده است.

کد خبر 3676972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha