۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷

شاهین ماهشهر به لیگ دسته دوم صعود کرد

شاهین ماهشهر به لیگ دسته دوم صعود کرد

هندیجان ـ در هفته پایانی لیگ دسته سوم، تیم شاهین ماهشهر به علت عدم حضور حریفش خونسرخ خلیج فارس، سه بر صفر برنده اعلام شد و به لیگ دسته دوم صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی لیگ دسته سوم گروه جنوب با پیروزی بی دردسر شاهین ماهشهر به پایان رسید تا این تیم جشن صعود به لیگ دسته دوم را برپا کند.

در این هفته که بازی‌ها به صورت همزمان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه  برگزار می‌شد شاهین در خانه میزبان خونسرخ خلیج فارس بندرعباس بود که به علت عدم حضور مهمانش سه بر صفر برنده شد.

با این نتیجه، شاهین ۳۶ امتیازی شد و در مکان  دوم جدول گروه جنوب قرار گرفت تا صعود خود را به لیگ دسته دوم تثبیت کند.

در دیگر بازی ها شاگردان شهرام غلامی و احسان قاضی در تیم های ملی حفاری اهواز و نفتون مسجدسلیمان با برد برابر حریفان خود به ترتیب با ۳۳ و۲۲ امتیاز  مقام سوم و ششم رقابت‌ها را کسب کردند.

ملی حفاری در کرج جشنواره گل به راه انداخت و حریف خود فرید را با نتیجه ۶ بر یک شکست داد. همچنین دیگر نماینده خوزستان نفتون مسجدسلیمان در خانه با یک گل برق شیراز را از پیش رو برداشت.

در مهمترین بازی هفته پایانی، قشقایی شیراز مقابل حریف قعر جدولی خود پریز درود صاحب برتری یک بر صفر شد تا با ۳۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشینی و صعود خود به لیگ دسته دوم را جشن بگیرد.

کد خبر 3677633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha