۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان؛

۱۶۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان کرمانشاه اعزام می شوند

۱۶۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان کرمانشاه اعزام می شوند

کرمانشاه- مسئول امور روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۶۰۰ مبلغ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی بیات پیش از ظهر امروز دوشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که به مناسبت ماه مبارک رمضان در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال های گذشته سازمان تبلیغات به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اعزام مبلغ به همه نقاط روستایی، هیات ها و تکایا و مناطق محروم می کند.

وی در ادامه بیان داشت: سال گذشته حدود ۱۵۰۰ نفر به مناطق مختلف استان اعزام شدند و  پیش بینی می شود امسال مبلغین اعزامی مقیم و غیر مقیم بالغ بر ۱۶۰۰ نفر باشد.

مسئول امور روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این مبلّغین از دفتر حوزه علمیه قم، سازمان اوقاف و امور خیریه، حوزه های علمیه استان، طرح هجرت قم، سازمان تبلیغات اسلامی، استان اصفهان، مشهد و اقصی نقاط  کشور به استان ما اعزام شدند که همه آنها به مکان های تعریف شده اعزام می شوند.

بیات گفت: برگزاری نمازهای جماعت، سخنرانی، برگزاری کلاسهای مختلف و برنامه های ورزشی، اردویی، تفریحی، زیارتی در دستور کار مبلّغین قرار دارد و علاوه بر اینها برنامه های عمرانی و ساخت مساجد و حسینه و اماکن مذهبی و فرهنگی را نیز پیگیری خواهند کرد.

وی به سرفصل های سخنرانی مبلغین که توسط سازمان تبلیغات در اختیار آنها قرار داده شده است نیز اشاره کرد و افزود: عنایت ویژه به بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تبیین جایگاه ولایت فقیه، اهمیت رهبری و حکومت دینی، بیان فضایل اهل بیت (ع)، تبیین فرهنگ شهادت، مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت (ع) و تبیین اهمیت اقامه نماز از جمله این سرفصل ها است.

وی در پایان بیان داشت: از نظر اعزام مبلغ در بین استان های کشور، کرمانشاه طی سال های گذشته جزو استان های برتر بوده است.

کد خبر 3677954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha