۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

ایستگاه‌های فرهنگی در بوستان‌های قم ایجاد می‌شود

ایستگاه‌های فرهنگی در بوستان‌های قم ایجاد می‌شود

قم - سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ایستگاه‌های فرهنگی در بوستان‌های مختلف شهر قم راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رسول موسوی نژادیان در مصاحبه مطبوعاتی که ظهر دوشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: امسال در نمایشگاه قرآن و عترت جذابیتی برای سلایق مختلف ایجاد و برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: درغرفه کودک و نوجوان پنج کارشناس همزمان در نمایشگاه حضور دارند و برنامه‌های متنوعی ارائه می‌دهند تا با جذابیت‌ها و ظرفیت‌های جدید در جهت ترویج فرهنگ قرآنی تلاش شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ابراز داشت: نمایشگاه قرآن و عترت دارای بخش فرهنگی و هنری و صنایع دستی است و قسمتی نیز کارگاهی درنظر گرفته شده و فقط عرضه محصولات نیست.

وی افزود: محصولات تولیدی مهم کشور در خصوص قرآن در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رونمایی از آثار  قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت

موسوی نژادیان عنوان کرد: چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت با رونمایی از آثار تولیدی قرآنی، شعر خوانی، برگزاری نشست با کارشناسان و اساتید فرهنگی و هنری همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: شبکه‌های استانی و هدهد و قرآن بخشی از برنامه‌های نمایشگاه را پوشش می‌دهند.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در ادامه با اشاره به برنامه‌های شهرداری در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ایستگاه‌های فرهنگی در بوستان‌های مختلف شهر قم راه‌اندازی می‌شود که در این ایستگاه‌ها برنامه‌های متنوع قرآنی در جهت ترویج فرهنگ شهروندی برگزار می‌شود.

توزیع افطاری در ایستگاه‌های فرهنگی بوستان‌ها

وی اضافه کرد: درتلاش هستیم تا توزیع افطاری در ایام ماه مبارک رمضان در ایستگاه‌ها داشته باشیم.

موسوی نژادیان عنوان کرد: ایستگاه‌های ورزشی نیز در چهار بوستان قم از جمله علوی و بنیادی ایجاد می‌شود و در آن مسابقات ورزشی متفاوتی برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: برنامه ۳۰ محفل در ۳۰ مسجد و اجرای یک هفته جشن رمضان ویژه کارکنان شهرداری بخش‌هایی از برنامه شهرداری قم در ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 3678048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha