۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸

فیلم/ انتظار یک مادر شهید برای دیدن فرزندش در «دریادلان»

فیلم/ انتظار یک مادر شهید برای دیدن فرزندش در «دریادلان»

نمایش محیطی «دریادلان» به کارگردانی امیرحسین شفیعی که به انتظار یک مادر شهید برای دیدن فرزندش می پردازد تا ۴ تیرماه میزبان علاقه مندان به تئاتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «دریادلان» به کارگردانی امیرحسین شفیعی که از ۸ خردادماه با تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم عبدالله باقری در حوض بزرگ پارک دانشجو اجرای خود را آغاز کرده است، تا ۴ تیرماه میزبان علاقه مندان به تئاتر خواهد بود.

علی براتی، رضا راد، روح الله سنایی، ‌سروش کریمی نژاد،‌ مهرداد آبجار،‌ محمدامین وظایفی، میلاد محمدزاده،‌ محمدرضا ابراهیمی،‌ یونس حمزه لویی، آسف جاودانفرد،‌ علیرضا کاظم زاده،‌ آرمان صلحی، علی پناهی، سامان توحیدی،‌ پیمان گنجی، علی گلگزی، علی آبسالان، دانیال بیات، رضا خاکی، شاهین کیانی نژاد،‌ ارسلان محمدی، محسن قربانی، ایمان مسعود، دانیال ضیاعی فر، مجید جبلی، سعید بهادری تاج و رستا رضوی در نمایش «دریادلان» به ایفای نقش می پردازند.

«دریادلان» جدیدترین تولید کارگاه تئاتر خیابانی «ایران» است که انتظار مادر شهیدی را که سال‌هاست در جست و جوی فرزند خود است، روایت می‌کند.

حسین مسافرآستانه مشاور هنری و علی براتی طراحی حرکت این اثر نمایشی را برعهده دارند و روح الله زندی‌فرد به عنوان مجری طرح این گروه را همراهی می‌کند.

این نمایش از ۸ خردادماه تا ۴ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ در پارک دانشجو اجرا می شود.

کد خبر 3679812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha