۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۲

آیت‌الله فقیه یزدی:

مرکز رسانه و تبلیغ در حوزه تاسیس شود

مرکز رسانه و تبلیغ در حوزه تاسیس شود

موسس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه خواستار تشکیل مرکز رسانه و تبلیغ در حوزه علمیه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی در دیدار اعضای هیئت مؤسس و هیئت مدیره انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه با مدیر حوزه علمیه استان قم در سخنانی بیان داشت: تشکیل انجمن تبلیغ  در حوزه امری لازم، ضروری و فراگیر در حوزه بود.

مؤسس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه گفت: با اینکه تبلیغ دین کار انبیای الهی بوده ولی در این مسئله کار فکری نشده و هر روز روش آن در حال تغییر است.

وی افزود: باید سعی کرد کارشناسان خوبی در عرصه بین المللی و داخلی تربیت شوند و حوزه علمیه باید در عرصه فضای بین الملل و تبلیغ در رسانه ورود جدی کند.

این استاد حوزه گفت: لازم است مسئولان حوزه به عرصه رسانه توجه جدی داشته باشند و اگر مرکز رسانه و تبلیغ تاسیس شود قطعا شاهد تاثیرگذاری بهتر آن خواهیم بود.

حجت الاسلام جواد سبحانی‌نیا عضو انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه نیز در سخنانی گفت: تاسیس مدارس زبان خارجه برای طلاب در حال حاضر یکی از ضرورت های فعلی در حوزه است.

وی بیان داشت: مسئله دوم، تربیت خطیبان در تراز اول است، برای تحقق  این امر لازم است کتاب و کلاس سخنوری در پایه های پائین تر به اجرا در بیاید.

حجت الاسلام مهدیار یکی از اعضای انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه نیز در سخنانی بیان داشت: رسانه واقعا مسئله مهمی در جامعه فعلی است و ارتباط حوزه با رسانه هم طبق  برنامه منسجم نیست. البته به صورت محدود افرادی از دلسوزان حوزوی وارد رسانه شدند و به فعالیت تبلیغی می پردازند.

وی افزود: با حضور چند نفر در عرصه رسانه، کار پیش نخواهد رفت و در این امر حوزه علمیه می تواند قدم مثبتی در امر رسانه بر دارد و نهادی به عنوان ارتباطات در امر تبلیغ در حوزه تشکیل دهد.

کد خبر 3680502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha