۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۷

یک هزار و ۸۸۸ کودک نیازمند در خراسان شمالی وجود دارد

یک هزار و ۸۸۸ کودک نیازمند در خراسان شمالی وجود دارد

بجنورد- قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون بیش از یک هزار و ۸۸۸ کودک خانواده‌های محروم استان، نیازمند کمک‌های خیران هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، محمدعلی اکبریانی اظهار داشت: به‌منظور کمک به نیازمندان استان طرح محسنین در حال اجرا است تا از فرزندان خانواده‌های نیازمند، بیمار، ازکارافتاده و معلول حمایت شود.

اکبریانی تعداد افراد شناسایی‌شده در طرح محسنین را ۴ هزار و ۷۶ نفر برشمرد و افزود: دو هزار و ۱۸۸ نفر از این افراد توسط حامیان معزز حمایت می‌شوند.

به گفته وی هم‌اکنون ۴ هزار و ۳۷۲ خیر در طرح محسنین با کمیته امداد همکاری دارند که کمک‌های این حامیان در سال جاری به بیش از ۳ میلیارد ریال افزایش داشته است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تصریح کرد: کمک‌های این خیران بخشی در قالب مایحتاج اولیه زندگی و کمک‌معیشت بود و بخشی نیز در قالب درآمدهای نقدی به‌حساب این افراد واریز شد.

اکبریانی گفت: با همکاری امدادگران و توجهات ویژه خیران هم‌اکنون شاهد رشد کمک‌ها در این طرح هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح مفتاح الجنه اشاره و تصریح کرد: این طرح هرساله از سوی کمیته امداد با همکاری مسئولان و خیران به اجرا می‌رسد که طی این طرح مسئولان با مراجعه به منازل خانواده‌های مددجو ازجمله بیماران با ارائه کمک‌های خود، درمان بیماری این افراد را تسریع می‌کنند.

کد خبر 3681166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha