شکست حلقه امنیتی رژیم صهیونیستی

تلفات تیراندازی تل آویو به ۴ نفر رسید/ نشست نتانیاهو با وزیر جنگ

تلفات تیراندازی تل آویو به ۴ نفر رسید/ نشست نتانیاهو با وزیر جنگ

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی هلاکت دست کم ۴ صهیونیست و زخمی شدن ۷ نفر دیگر در جریان تیراندازی تل آویو، با وزیر جنگ این رژیم نشست اضطراری برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، در پی تیراندازی شامگاه چهارشنبه در مرکز تل آویو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور برگزاری نشست فوری با وزارت جنگ این رژیم را صادر کرد.

در این نشست نتانیاهو موضوع را با اویگدور لیبرمن وزیر جنگ، رییس پلیس رژیم صهیونیستی و رییس شاباک و تعدادی دیگر از مسئولان امنیتی رژیم مورد بررسی قرار داد. نتانیاهو به محض بازگشت از مسکو دستور این نشست را صادر کرد.

لازم به ذکر است که در تیراندازی شامگاه چهارشنبه در مرکز تل آویو دست کم ۴ صهیونیست کشته و شماری دیگر زخمی شدند. منابع رسانه ای از دستگیری دو عامل این تیراندازی که در مرکز تل آویو به وقوع پیوست خبر دادند.

بنا بر اعلام روزنامه صهیونیستی هاآرتص یکی از عاملان تیراندازی به بیمارستان منتقل شده و عامل دیگر نیز دستگیر شده است. دو فرد بازداشت شده عامل این عملیات فلسطینی و از اهالی جنوب الخلیل هستند و هر دو از یک خانواده می باشند.

منابع عربی دو عامل این تیراندازی را «خالد موسى محمد شحاده مخامره» و «محمد أحمد موسى شحاده مخامره» از شهر یطا در جنوب الخلیل اعلام کردند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص همچنین از بستن خیابان های منتهی به محل تیراندازی توسط نیروهای صهیونیستی خبر داد. منابع صهیونیستی در عین حال اعلام کردند که «ایتسیک شمولی» از اعضای کنست رژیم صهیونیستی که وابسته به حزب کار است در مکان تیراندازی حضور داشته است.

در همین حال جبهه مردمی برای آزادی فلسطین عملیات تل آویو را مایه افتخار مردم فلسطین و چالشی برای لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برشمرد. این جبهه اعلام کرد که عملیات تل آویو پیامی مبنی بر مخالفت با تمام طرح های سیاسی شبهه انگیز است.

جنبش حماس نیز از عملیات تل آویو تمجید کرد. «حسام بدران» سخنگوی حماس با تمجید از این عملیات که به کشته شدن ۴ صهیونیست و زخمی شدن ۷ نفر دیگر منجر شد آنرا شکست حلقه امنیتی رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به این رژیم در داخل عمق آن برشمرد.

بدران اعلام کرد که توانایی عاملان این عملیات برای رسیدن به عمق رژیم اشغالی از کرانه باختری و اجرای این عملیات در نزدیکی وزارت جنگ این رژیم از شکست تمام تدابیر برای خاموش کردن شعله انتفاضه و نابودی روح مقاومت در نزد جوانان فلسطینی حکایت دارد.

کد خبر 3681385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha