۲۸ مرداد ۱۳۸۵، ۱۱:۴۶

/ در ساوجبلاغ /

دريافت زكات غلات ساماندهي مي شود

معاون مالي اداري فرمانداري ساوجبلاغ از ساماندهي دريافت زكات گندم و جو در اين شهرستان خبر داد.

محسن دهقان آزاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري مهر در كرج گفت: شهرستان ساوجبلاغ قطب كشاورزي استان تهران به خصوص در بخش گندم و جو است و به همين دليل پرداخت زكات محصولات كشاورزي در اين شهرستان از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وي افزود: پرداخت زكات از نكاتي است كه دين مبين اسلام تاكيد بسياري بر آن كرده است و در شهرستان ساوجبلاغ نيز كشاورزان نسبت به اين امر توجه ويژه دارند اما پرداخت هماهنگي و ساماندهي شده زكات امري است كه مورد توجه مسئولان شهرستان است.

معاون مالي اداري فرمانداري ساوجبلاغ خاطر نشان كرد: در واقع نياز است كه سهم زكات گندم و جو كشاورزان ساوجبلاغي ، چگونگي پرداخت زكات و نحوه مصرف آن در شهرستان ساماندهي شود.

دهقان آزاد اظهار داشت: بر اساس نيازي كه در شهرستان احساس مي شود كميته اي فرعي براي پرداختن به ابعاد مختلف اين بحث در فرمانداري ساوجبلاغ راه اندازي مي شود تا زكات كشاورزان سامان يابد و حركت ديني مردم مسلمان منطقه كه با جديت كامل نسبت به انجام آن اهتمام مي ورزند به ثمر بنشيند.

وي اظهار اميدواري كرد: تشكيل اين كميته فرعي بتواند نقش سازنده و موثري در نهادينه كردن اين فريضه ديني و ساماندهي پرداخت اين دين داشته باشد.

کد خبر 368195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha