۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۸

در قالب انتشار مجموعه اشعار؛

جنبش‌های ناگهان به ایستگاه شعر رسید

جنبش‌های ناگهان به ایستگاه شعر رسید

کتاب‌های «جنبش‌های ناگهان» در قالب مجموعه «ایستگاه شعر» توسط انتشارات بوتیمار منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات بوتیمار از چند سال گذشته، اقدام به انتشار کتاب‌های شعر در قالب مجموعه‌های مختلف از جمله «ایستگاه شعر» کرد که به تازگی عناوینی در قالب زیرمجموعه ای از «ایستگاه شعر» با نام «جنبش های ناگهان» به چاپ رسیده اند.

کتاب‌های جنبش‌های ناگهان، مجموعه شعرهایی از علی مومنی، آریا آریاپور، هرمز علی پور، علی قلیچ خانی، ابوالقاسم مومنی، شهرام شاهرختاش، هوتن نجات، حمید عرفان، هوشنگ صهبا، فیروزه میزانی، قاسم آهنین جان و هوشنگ چالنگی را شامل می شود.

«حسودی به سنگ» سروده فیروزه میزانی یکی از کتاب های جنبش های ناگهان است که با ۱۰۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۵ هزار ریال منتشر شده است.

کتاب شعر قاسم آهنین جان با نام «ذکر خواب های بلوط» در این مجموعه به چاپ رسیده است. این کتاب با ۱۸۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۲۵ هزار ریال به چاپ رسیده است.

«قفس نامحدود من» عنوان کتاب بعدی جنبش های ناگهان است که شعرهای علی قلیچ خانی را در ۱۳۸ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار ریال در بر می‌گیرد.

مجموعه از اشعار هوشنگ صهبا هم در قالب کتابی با نام «انسان شیشه‌ای»، بین کتاب‌های جنبش‌های ناگهان به چاپ رسیده است. این کتاب با ۱۲۸ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار ریال منتشر شده است.

یکی از کتاب‌های قطور این مجموعه، «کتابِ شهرام شاهرختاش» است که سروده‌های شاعری به همین نام را شامل می‌شود. این کتاب ۳ دفتر شعر از این شاعر را با نام های فصل غلیظ گیسو، خواب‌های فلزی و شهر دشوار حنجره‌ها را در بر می‌گیرد. این کتاب بیستمین کتاب ایستگاه شعر است و با ۲۰۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۲۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

حواشی مخفی، در کنار هم و ضمائم (اشعار منتشرشده در نشریات) هم ۳ بخش تشکیل دهنده کتاب بعدی هستند. این کتاب «کتابِ هوتن نجات» نام داشته و سروده‌های این شاعر را به عنوان کتاب بیست و یکم ایستگاه شعر در بر می گیرد. این کتاب هم از جمله کتاب‌های قطور این جنبش‌های ناگهان است که با ۲۰۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۳۰ هزار ریال منتشر شده است.

«آبناز» عنوان کتاب شعر بعدی است که تعدادی از شعرهای حمید عرفان را شامل می شود. این کتاب با ۹۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۰ هزار ریال چاپ شده است.

«نوشته باد نوشتن» سروده علی مومنی کتاب بعدی است که با ۶۸ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال منتشر شده است.

بیست و چهارمین کتاب ایستگاه شعر، «به اتفاق بگویید که نیفتد» اشعار ابوالقاسم مومنی را شامل می شود. این کتاب که ۹۴ شعر کوتاه را در بر گرفته، با ۱۰۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

«دل چه پیر شود، چه بمیرد» سروده آریا آریاپور کتاب بعدی این مجموعه است که با ۸۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار ریال وارد بازار نشر شده است.

هرمز علی پور هم کتابی در این مجموعه دارد که با نام «به کوچه زنبق» ۶۷ شعر از علی پور را در ۷۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار ریال شامل می شود.

جدیدترین کتاب جنبش های ناگهان هم بیست و هفتمین عنوان ایستگاه شعر است و شعرهایی از هوشنگ چالنگی را از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۵۰ تحت نام «زنگوله تنبل» در بر می گیرد. این کتاب هم با ۷۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار ریال منتشر شده است.

کتاب های مجموعه جنبش های ناگهان به صورت یک پکیج واحد با قیمت یک میلیون و ۱۹۵ هزار ریال عرضه می شود.

کد خبر 3683462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha