۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱

رئیس مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی اصفهان:

۴۰۰ سبد غذایی بین خانواده‌های بیماران نیازمند توزیع شد

۴۰۰ سبد غذایی بین خانواده‌های بیماران نیازمند توزیع شد

اصفهان- رئیس مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان، ۴۰۰ سبد غذایی بین خانواده‌های بیماران بی‌بضاعت و نیازمند توزیع شد.

مجتبی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خیریه فارابی وابسته به مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی علاوه بر كمك های با ارزش و ماندگار در راستای عمران بیمارستان، كمك به بیماران بی بضاعت و خرید تجهیزات سرمایه ای برای بخش های بیمارستانی و اتاق عمل، دست به اقدام خیر خواهانه ای زده است.

وی بیان داشت: خیریه فارابی علاوه بر اقدامات عمرانی، تجهیزاتی، با تأمین سبد كالا به صورت فصلی برای ۴۰۰ خانوار بی بضاعت، به بیماران بی بضاعت در رده های مختلف اقدام به کمک به بیمارانی كه در این مجتمع بستری می شوند، می کند.

رئیس مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی اصفهان اعلام کرد: سبد کالایی که بین خانواده بیماران توزیع شد شامل گوشت قرمز، مرغ،برنج، روغن، حبوبات، پنیر و خرما و سایر اقلام غذایی مورد نیاز بود كه همزمان باشروع ماه مبارك رمضان بین خانواده ها توزیع شد.

وی جمع ارزش ریالی هر دوره توزیع سبد کالا را بالغ بر دو میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با شروع ماه مبارک رمضان سبد کالا بین ۴۰۰ خانواده بیماران بی بضاعت توزیع شد.

طلایی بیان داشت: در صورتی كه افراد نیكوكار، داوطلب كمك به خانواده های بیماران بی بضاعت باشند می توانند به صورت حضوری مراجعه و یا با واحد مددكاری بیمارستان با شماره ۳۵۳۱۱۹۱۸ تماس حاصل کنند.

وی بیان داشت: بیش از ۱۰۰ نفر از فرزندان این خانواده‌ها در رده‌های مختلف دانشگاهی مشغول به تحصیل و حتی از تیزهوشان هستند.

کد خبر 3683580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha