۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۵۹

تینا پاکروان در گفتگو با مهر:

تلاش برای ساخت فیلم دفاع مقدسی/«نیمه شب اتفاق افتاد» در ارشاد است

تلاش برای ساخت فیلم دفاع مقدسی/«نیمه شب اتفاق افتاد» در ارشاد است

کارگردان فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» این اثر را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد داده و همچنان منتظر دریافت مجوز اکران است.

تینا پاکروان کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمان اکران فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» که سال گذشته در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت اینگونه گفت: مدتی پیش فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد و همچنان منتظر پروانه نمایش هستم. البته با توجه به اتفاقاتی که این روزها در سینمای ایران رخ داد است، بررسی پروانه نمایش فیلم ها با دقت نظر بیشتری صورت می گیرد به همین دلیل زمان صدور پروانه نمایش فیلم ها با تاخیر همراه است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «یحیی» ادامه داد: برنامه ریزی نهایی برای اکران این فیلم برای مهر ماه سال جاری و بعد از دهه اول محرم خواهد بود و امیدوارم بتواند در جذب مخاطب موفق باشد.

وی که پیش از این فیلم «خانوم» را کارگردانی کرده است درباره حضور جهانی این اثر خبر داد: فیلم سینمایی «خانوم» نیز در جشنواره «درون خانواده» سن پترزبورگ و در بخش مسابقه حضور دارد. این جشنواره به مسائل خانوادگی توجه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به فعالیت های جدید خود در سینما تاکید کرد: در حال حاضر مشغول نگارش یک فیلمنامه جدید هستم که بعد از پایان نگارش پیش تولید آن را آغاز می کنم.

پاکروان در پایان گفت: مدتی است در حال رایزنی برای ساخت یک فیلم با موضوع دفاع مقدس هستم که البته چندان امیدوارم نیستم که بتوانم بودجه لازم برای ساخت این پروژه را به دست آورم. هرچند برای رایزنی به نهادهای مختلف سر زده ام که هنوز جواب قطعی از هیچ کدام از آنها نگرفته ام.

کد خبر 3687031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha