۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۴

استاندار بوشهر خبر داد:

تکمیل پروژه گازرسانی به همه شهرهای استان بوشهر

تکمیل پروژه گازرسانی به همه شهرهای استان بوشهر

بوشهر - استاندار بوشهر از تکمیل پروژه گازرسانی به همه شهرهای استان بوشهر خبر داد و گفت: از ۳۷ شهر استان بوشهر تنها چهار شهر شبکه گازرسانی ندارد که عملیات گازرسانی به سه شهر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح جمعه در آئین آغاز پروژه گازرسانی به سه شهر در شهرستان دشتستان، اظهار داشت: تلاش‌های ویژه‌ای برای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر صورت گرفته است و چندین طرح مهم نیز در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه گازرسانی به همه شهرهای استان بوشهر یکی از اولویت‌های امسال در زمینه اجرای پروژه‌های گازرسانی بود که امروز شاهد آغاز گازرسانی به شهرهای  بوشکان، کلمه و تنگ ارم هستیم.

استاندار بوشهر از تکمیل و افتتاح شبکه گازرسانی شهر و روستاهای کلمه تا دهه مبارک فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: نیمه اول سال آینده نیز شاهد افتتاح شبکه‌های داخلی گازرسانی در ارم و بوشکان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای گازرسانی به این مناطق هزینه می‌شود، بیان کرد: در گازرسانی به این شهرها، پیش‌بینی گازرسانی به صنایع و بخش کشاورزی نیز انجام شده است.

سالاری ابراز امیدواری کرد که این پروژه در برنامه زمان‌بندی اعلام شده اجرا شود تا مردم این مناطق به شبکه گاز طبیعی هر چه سریع‌تر متصل شوند.

وی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های آب و برق و گاز در نقاط مختلف استان را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: استان بوشهر ۳۷ شهر دارد که به غیر از جزیره خارگ، عملیات گازرسانی به همه شهرهای استان بوشهر اجرا شده و یا اینکه در حال اجرا است.

کد خبر 3694115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ع . ا ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
      0 0
      سلام به شهرها گازرسانی شده ولی شهرک فرهنگیان در شهرستان کنگان با جمعیت بالغ بر 500نفر و 120خانوار هنوز گاز کشی نشده پس شهرک فرهنگیان جزء سه شهر باقی مانده است