۸ تیر ۱۳۹۵، ۹:۳۱

«صبح و زندگی» سراغ امانتداری رفت/ نشاط در اجرای برنامه صبحگاهی

«صبح و زندگی» سراغ امانتداری رفت/ نشاط در اجرای برنامه صبحگاهی

برنامه «صبح و زندگی» که از رادیو سلامت پخش می شود امروز هشتم تیرماه به موضوع امانتداری می پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیما غفاری تهیه كننده برنامه «صبح و زندگی» که با همکاری برنامه‌سازان دو گروه بهداشت و تندرستی و سلامت اجتماعی روی آنتن رادیو سلامت می رود درباره این برنامه گفت: برنامه صبحگاهی «صبح و زندگی» به منظور آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی و ارتقای دانش مردم در حوزه سلامت تولید می شود.

وی بیان کرد: این برنامه در حوزه سلامت اجتماعی پخش می‌شود و موضوعات آن براساس نیاز دغدغه‌ شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش در حوزه های مختلف شامل محیط‌ زیست، ترافیک، قوانین مدنی، روان‌شناسی اجتماعی و... انتخاب می‌شود كه برای تنوع‌بخشی به برنامه از بخش‌هایی چون کارشناسی، گزارش، آیتم ترکیبی، ساعت عاشقی و... بهره می گیریم.

مصطفی مصطفوی گوینده برنامه نیز درباره آن توضیح داد: برنامه صبحگاهی هر شبکه‌ای، چه تلویزیونی چه رادیویی از برنامه‌های اصلی به شمار می‌رود و طیف وسیعی از مخاطبان را شامل می‌شود بنابراین ما هم تلاش می کنیم تا در این برنامه انتقال مفاهیم و محتوا به بهترین وجه انجام شود و این امر میسر نمی‌شود مگر با یک تیم برنامه‌ساز قوی و پرانرژی که گوینده هم جزیی از این گروه به حساب می‌آید.

وی در بیان ویژگی های گوینده یک برنامه صبحگاهی اظهار کرد: گوینده برنامه صبحگاهی باید با نشاط، زبانی قابل فهم و با قدرت انتقال بالا، برنامه را پیش ببرد. بنابراین باید لحن گوینده، اقناع‌کننده ذائقه شنونده صبحگاهی باشد.

این برنامه رادیویی روزهای شنبه تا پنجشنبه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز از ساعت ۷:۱۰ تا ۸:۳۰ صبح پخش می‌شود و سه شنبه هشتم تیر ماه با حضور حسین اعرابی روانشناس به پرسشی درباره امانتداری پاسخ می دهد.

کد خبر 3696414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha