۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر:

۵ درصد زندانیان استان بوشهر مربوط به جرایم غیرعمد است

۵ درصد زندانیان استان بوشهر مربوط به جرایم غیرعمد است

بوشهر - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر گفت: پنج درصد زندانیان استان بوشهر مربوط به جرایم غیرعمد است.

حمیدرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد اقدامات بسیار خوبی برای آزادسازی زندانیان هستیم و در استان بوشهر نیز این طرح به خوبی اجرا می‌شود و با تلاش ستاد دیه شاهد آزادسازی تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد هستیم.

وی با اشاره به اینکه پنج درصد زندانیان استان بوشهر مربوط به جرایم غیرعمد است، خاطرنشان کرد: برگزاری ۲۴ جشن گلریزان در استان بوشهر برای امسال برنامه‌ریزی شده است که بخش عمده این جشن‌ها تاکنون برگزار شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر اضافه کرد: ۱۰۶ نفر از زندانیان استان بوشهر در انتظار کمک‌های خیرین و آزادی از زندان هستند که سه نفر زن و ۱۰۳ نیز مرد هستند.

وی افزود: مردم استان بوشهر همواره در کمک به نیازمندان ‌و آزادی زندانیان پیشتاز بوده‌اند و استان بوشهر در زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۲۴ زندانی با بدهی بیش از۱۴۰ میلیارد ریال از زندان‌های استان بوشهر آزاد شدند، تصریح کرد: امسال نیز چشم امید زندانیان جرایم غیرعمد به همکاری و مشارکت مردم خیر استان است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر افزود: یکی از مهمترین خیرین استان، شاکیان و دارندگان مطالبات است که با گذشت خود از کل یا بخشی از مطالبات زمینه آزادی این افراد را فراهم می‌کنند.

کد خبر 3697750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha