۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸

محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در خراسان جنوبی اعلام شد

محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در خراسان جنوبی اعلام شد

بیرجند- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی از محدودیت های ترافیکی در استان به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علیرضا رضایی در تشریح این خبر گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز  جهانی قدس،محدودیت های ترافیکی جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم در سراسر استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بیرجند از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم  این محدودیت ها اعمال خواهد شد، بیان کرد: تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان شهدا حدفاصل میدان ابوذر تا میدان شهدا و بالعکس ممنوع خواهد بود.

 وی بیان کرد: همچنین از  تردد و توقف در خیابان طالقانی حدفاصل سه راهی نهضت تا میدان ابوذر و بالعکس و تردد و توقف در خیابان مدرس حدفاصل میدان اول تا میدان ابوذر و بالعکس جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: تردد و توقف در خیابان ارتش حدفاصل سه راهی خیابان عدل تا میدان ابوذر و بالعکس، تردد و توقف در خیابان شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع شهید قرنی تا تقاطع پاسداران و بالعکس،  تردد و توقف در خیابان پاسداران حدفاصل تقاطع پاسداران تا تقاطع تأمین اجتماعی و بالعکس ممنوع است.

رضایی گفت: تردد و توقف در خیابان قدس شرقی حدفاصل تقاطع اول عدل تا میدان قدس و بالعکس، تردد و توقف در خیابان شهید نواب صفوی شرقی حدفاصل تقاطع شهید تیمورپور(پارک)تا میدان قدس و بالعکس  و تردد و توقف در پاسداران 3،6،خیابان شهید تیمورپور و کلیه مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین (ع)ممنوع خواهد بود.

 وی همچنین محدودیت های ترافیکی در سایر شهرستانهای استان را نیز به شرح ذیل اعلام کرد.

شهرستان قاین:

مسیر خیابان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع،سه راهی مسجد جامع،خیابان  امام رضا(ع)-خیابان شهید رجایی-میدان طالقانی-تقاطع بامشاد و خیابان  مصلی از آغاز تا پایان مراسم  ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

شهرستان فردوس:

مسیر خیابان امام خمینی حدفاصل میدان انقلاب تا میدان 15 خرداد،خیابان مدرس حدفاصل میدان 15خرداد تا تقاطع ورزش و سه راهی ابن یمین مدرس تا مقابل نهاد امامت جمعه محدودیت توقف و تردد خواهند داشت.

شهرستان نهبندان:

مسیر میدان امام (ره)-خیابان شهدا-چهارراه شهدا و معلم-بلوار معلم-میدان بسیج تا مصلی امام علی(ع)از آغاز تا پایان مراسم  ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

شهرستان بشرویه:

مسیر میدان امام (ره)به سمت تقاطع هواشناسی و از تقاطع هوا شناسی تا گلزار شهداء از آغاز تا پایان مراسم  ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

شهرستان درمیان:

مسیر میدان ابوذر-بلوار امام رضا(ع) و میدان شهید حمزه ای از آغاز تا پایان مراسم  ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد

شهرستان سربیشه:

مسیر میدان امام(ره)-میدان 17 شهریور-تقاطع مدرس و مصطفی خمینی-میدان طالقانی و خیابان شهدا از آغاز تا پایان مراسم  ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

شهرستان زیرکوه:

مسیر سه راهي اردکول-ميدان آيت الله فقيه –مصلي از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

شهرستان سرایان:

تردد و توقف وسايل نقليه در  ميدان قدس - خيابان امام و مسجد جامع ممنوع  مي باشد

شهرستان خوسف:

مسیر میدان امام خمینی(ره)،بلوار شهید بهشتی تا میدان شهید قهرمان و خیابان شهید مطهری از میدان شهید قهرمان تا هیات حسینی از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد خواهند داشت.

شهرستان طبس:

مسیر تقاطع قدس بلوار امام (ره)-میدان امام(ره)-خیابان منتظری تا مسجد جامع از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

کد خبر 3698935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha