۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸

استاندار لرستان:

روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام محسوب می‌شود

روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام محسوب می‌شود

خرم آباد - استاندار لرستان گفت: روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام محسوب می شود.

هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار مهر در سخنانی با تاکید بر اینکه امروز سردمداران مدعی دفاع از حقوق بشر و مجامع بین المللی و دولت های غربی با سکوت خود در برابر جنایت های رژیم غاصب اسراییل، به این رژیم سفاک چراغ سبز نشان می دهند اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس هشدار به این جنایتکاران است.

وی با تاکید براینکه حضور گسترده و باشکوه مردم سراسر جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس، ضربه مهلکی بر پیکره حامیان دروغین حقوق بشر خواهد زد عنوان کرد: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود و ملت های آزادی خواه جهان به تاسی از آن حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام می کنند.

استاندار لرستان روز قدس را روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام دانست و تصریح کرد: با توجه به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حضور میلیونی مردم فهیم ایران اسلامی درراهپیمایی روز قدس، موجب ذلت و خواری رژیم صهیونیستی و تقویت روحیه امید و خودباوری مردم فلسطین خواهد شد.

بازوند افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، خشم و نفرت گسترده ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان از اقدامات وحشیانه و جنایات فجیع این رژیم جعلی و غاصب را به خوبی نمایان می کند.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم استان لرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، روز قدس مسئله اول دنیای اسلام بوده و حضور همه در این صحنه موجب دلگرمی مردم فلسطین و ذلت اسراییل و حامیانش می شود.

کد خبر 3699421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha