۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۷

امام جمعه موقت ساری:

ملت جنایات آمریکا را فراموش نخواهد کرد

ملت جنایات آمریکا را فراموش نخواهد کرد

ساری - امام‌جمعه موقت ساری، آمریکا را دشمن درجه‌یک ملت ایران دانست و گفت: هیچ‌گاه جنایات آمریکای ها را فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدقاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری افزود: مسئولان نظام باید حواسشان جمع باشد زیرا دشمن قسم‌خورده ملت، آمریکاست و همه ملت تأکید می‌کنند که دشمن درجه‌یک ما آمریکا است و اسرائیل محلی از اعراب ندارد و نتوانستند با همه هیمنه برابر بچه‌های حزب‌الله و فلسطین دوام آورند.

وی بابیان اینکه اسرائیل را به‌حساب نمی‌آوریم عنوان کرد: طبق فرمایش رهبری اگر نگاه چپ به ایران اسلامی بیندازد، تل اویو و اسرائیل به خاک یکسان می‌شود و دولتمردان بدانند این ملت فرمان‌بر مقام معظم رهبری است و آمریکا دشمن درجه‌یک ملت است.

امام‌جمعه موقت ساری تصریح کرد: ایران اسلامی ملتی است که زیر بار ظلم نمی‌رود و بفرمایش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی به برخی جنایات آمریکا اشاره و اضافه کرد: ترور ناموفق، فاجعه حزب جمهوری اسلامی، بمباران شیمیایی سردشت، سرنگونی هواپیمایی مسافربری و غیره ازجمله جنایات آمریکایی‌ها است.

امام‌جمعه موقت ساری ادامه داد: ملت ایران هیچ‌گاه جنایات امریکا را فراموش نمی‌کند و با صدای بلند اعلام می‌کند، آمریکا مرگت باد.

حجت الاسلام قاسمی بااشاره به اینکه یهودیان آدم‌کش و کودک‌کش هستند و اهل پیمان بستن نیستند، تصریح کرد: یهودیان رژیم صهیونیستی به دنبال غصب فلسطین مقدس بوده تا اسلام را در این منطقه از جهان دور کنند.

وی با بیان اینکه دولتمردان عرب نیز با کودک کش‌ها و غاصبان صهیونیستی هم پیمان هستند، افزود: گروهک‌های تفکیری و داعشی با کشتار کودکان بی‌دفاع دست از خونخواری برنمی‌دارند.

کد خبر 3699687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha