۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

هیچ دستوری برای کوچکتر شدن انتشارات سروش صادر نشده است

هیچ دستوری برای کوچکتر شدن انتشارات سروش صادر نشده است

یکی از مسئولان انتشارات سروش گفت: علی رغم برخی گفته ها و شنیده ها، هنوز هیچ دستوری درباره تعدیل نیرو و کوچک تر شدن انتشارات سروش صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روزی است که مطالبی غیررسمی درباره اعلام ضرب العجل به برخی از کارکنان انتشارات سروش برای رفتن از این انتشارات و پیدا کردن شغل جدید، در فضای مجازی منتشر شده است.

انتشار این مطالب باعث پیگیری خبرنگار مهر شد. محمدرضا صحرانورد که تا ابتدای تیرماه به عنوان معاون اداری مالی و سرپرست انتشارات سروش فعالیت داشته، در این باره به مهر گفت: این که اشاره شده انتشارات سروش اعلام کرده برخی از کارکنان باید تا پایان تیرماه از انتشارات بروند و برای رفتن آن ها ضرب العجل اعلام کرده اند، به نوعی تفسیر اشتباه برخی از دوستان و شاید پرسنل باشد.

وی افزود: روال قانونی و عادی انتشارات سروش درباره همکاری با همکاران این گونه است که در پایان مدت هر قراردادی _ چه یک ساله، چه سه ماهه یا هر مدت دیگر _، یک نامه خاتمه همکاری صادر می شود. اما بعد از آن هم برای تمدید قراداد اقدام می شود. یعنی می توانم بگویم حداقل طی چند سال اخیر، روال کار همین گونه بوده که ابتدا نامه خاتمه همکاری ارسال می شده و سپس تا بیستم هر ماه برای تمدید قرارداد اقدام می شد.

سرپرست انتشارات سروش گفت: فعلا و تا جایی که اطلاع دارم؛ تا فرارسیدن روزهای اخیر، صحبت خداحافظی با کسی مطرح نبوده است و فعلا تسویه حسابی با پرسنل صورت نگرفته است. از نظر منطقی هم نمی توان ناگهان تعداد زیادی از پرسنل را بازخرید کرد. در حال حاضر نه دستوری برای این کار صادر شده و نه پول و هزینه ای برایش در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر، فعلا دستوری مبنی بر کوچک تر شدن انتشارات سروش صادر نشده است.

کد خبر 3701027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha