۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی:

انتخاب مدیر برای نهاد آموزش‌وپرورش دشوار است

انتخاب مدیر برای نهاد آموزش‌وپرورش دشوار است

بجنورد_ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: انتخاب مدیر برای این نهاد آموزشی و پرورشی را که رسالت سنگین تعالیم و تربیت انسان ها را بر عهده دارد، کاری سخت و دشوار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، براتعلی حاتمی صبح یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد که با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در محل کانون فرهنگی هنری ریحانه برگزار شد، اظهار کرد: خدمت در آموزش‌وپرورش رسالت سنگینی است که اجر و پاداش آن نیز با هیچ‌چیز برابری نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: تربیت انسان به‌عنوان بزرگ‌ترین امانت الهی در اختیار این نهاد آموزشی و تربیتی قرار داده‌شده است.

حاتمی تصریح کرد: ازاین‌رو فرهنگیان باید به ارزش و حرمت این رسالت مهم واقف و قدر و ارزش کار خودشان را بدانند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی افزود: عملکرد مدیران، به‌ویژه مدیران این نهاد آموزشی به‌واسطه اقداماتی که در طول مسئولیت خود انجام می‌دهند در تاریخ آموزش‌وپرورش ماندگار خواهد شد.

وی گفت: برای فرهنگیان انجام این خدمت ارزشمند و ماندگار، شیرین و خستگی‌ناپذیر است و معلمان نباید اجازه دهند که کسالت و سستی بر روحیه آنان حاکم شود.

حاتمی در ادامه افزود: در حال حاضر ۶٠ درصد فعالیت‌های اداره کل آموزش‌وپرورش استان توسط اداره شهرستان بجنورد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه مدیریت آموزش پرورش باید حالت پویا و فعالی داشته باشد، اظهار کرد: به‌منظور بهره‌مندی از نظرات تمامی همکاران در راستای تحقق اهداف آموزش‌وپرورش، امسال از کارکنان اداره کل خواستیم تا به ازای هر نفر، حداقل یک ایده و طرح جدید را ارائه کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود که تمام مدیران آموزش‌وپرورش در سطح استان در مدت باقی‌مانده از دولت یازدهم، برای اجرای برنامه‌های آموزشی خود، برنامه‌ریزی دقیق و به‌روز داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با معرفی محمود اسدی به‌عنوان مدیر جدید آموزش‌وپرورش بجنورد، از خدمات و زحمات محمدرضا معنوی مدیر سابق این اداره تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 3701177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha