۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶

مدیرکل فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان ۲۱ مرداد آغاز می شود

مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان ۲۱ مرداد آغاز می شود

مدیرکل فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش آموزان از ۲۱ مرداد ماه آغاز می شود و ۲۶ مردادماه پایان می یابد.

علی اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش آموزان گفت:  این مسابقات در سطح کشوری از ۱۶ مرداد ماه در اردوگاه شهید رجایی نیشابور در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش آموزان پسر از ۱۶ تا ۲۰ مدت است و بخش دختران نیز از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه آغاز می شود.

مدیرکل فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد:   مسابقات فرهنگی  در بخش های ادبی و پژوهشی  و رسانه و فضای مجازی و رشته مسابقات هنری در بخش های آوایی، نمایشی، فیلم کوتاه و هنرهای دستی و تجسمی است.

اکبرزاده بیان کرد: رشته مسابقات  ادبی و پژوهشی شامل (شعر، داستان،  نقد ادبی، کتابخوانی، مطالعه و تحقیق، مشاعره می شود، رسانه و فضای مجازی شامل نشریه ی الکترونیکی، وبلاگ، بازی های رایانه ای، هنرهای آوایی شامل سرود همگانی، سرود گروهی، همسرایان امورتربیتی، تکخوانی، تکنوازی، لالایی خوانی،سرود آموزشگاه، همنوازی سنتی، موسیقی پژوهی است.

وی تصریح کرد:  هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه نیز شامل نمایش صحنه ای، نمایش عروسکی، نمایشنامه خوانی، نقالی، نمایش زنگ تفریح، تعزیه خوانی، نمایشنامه نویسی و فیلم کوتاه می شود.

مدیرکل فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد: هنرهای دستی- تجسمی نیز شامل بخش ویژه رضوان و نقاشی دیواری مشهد است.

کد خبر 3701220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha