۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷

شهردار منطقه ۲۰ خبر داد؛

اجرای طرح «مسجد محله من»/مساجدمنطقه۲۰برای مراسم عیدفطر آماده شدند

اجرای طرح «مسجد محله من»/مساجدمنطقه۲۰برای مراسم عیدفطر آماده شدند

شهرری-شهردار منطقه ۲۰ گفت: تمامی اماکن مذهبی این منطقه برای مراسم عید فطر آماه اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، سید احمد صفوی اظهار داشت: یکی از اقدامات مدیریت شهری در طول ماه مبارک رمضان رسیدگی به درخواست های فوریتی مساجد در محلات بود که با همکاری سامانه ۱۳۷ این منطقه جنوبی به انجام رسید.

صفوی با اشاره به اینکه همواره مساجد، محور تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری بوده است، گفت: در طول ماه مبارک رمضان، بیش از ۲۰۰ پیام شهروندی در قالب ایمن سازی ترافیکی، زیباسازی، نظافت، لکه گیری آسفالت، حذف زاید فیزیکی، مرمت و بازسازی جدول، مرمت پل های فلزی، رفع سد معبر، رسیدگی به فضای سبز و ... در معابر منتهی به مساجد و پیرامون امامزادگان و بقعه های متبرکه انجام شد.

وی تکریم مساجد و افزایش رضایتمندی نمازگزاران و روزه داران را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و ادامه داد: پیگیری پیام های سامانه ۱۳۷ همواره از اولویت های مدیریت شهری است ولی پیام های مرتبط با بررسی و رفع نواقص احتمالی مساجد در طول ماه مبارک رمضان از سوی عوامل اجرایی این سامانه با نگاه ویژه تری انجام شد تا زمینه آسایش و رفاه شهروندان به خوبی فراهم شود.

شهردار منطقه ۲۰ بر اساس بازدیدهای میدانی و گفتگو با نمازگزاران در مساجد که در طول ماه مبارک رمضان انجام شد، بازخورد طرح مسجد محله من را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: طرح مسجد محله من در سه فاز زمانی و مناسبتی نیمه اول ماه مبارک رمضان، لیالی قدر و روزهای پایانی و ایام عید فطر در منطقه ۲۰ به اجرا درآمد.

کد خبر 3706311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha