۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵

امام جمعه بوشهر:

عید واقعی، ماه مبارک رمضان است/ تدبر در قرآن بهترین راه خداشناسی

عید واقعی، ماه مبارک رمضان است/ تدبر در قرآن بهترین راه خداشناسی

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه عید واقعی، همین ماه مبارک رمضان است، گفت: تدبر در قرآن بهترین راه خداشناسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار با حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن اظهار داشت: رمز بقاء و جاودانه شدن در دنیا و آخرت تمسک به اهل بیت علیهم السلام و قرآن است.

وی با بیان اینکه رمز بقا و جاودانه شدن در دنیا و آخرت تمسک به اهل بیت و قرآن است، افزود: زندگی انسان اگر به سبک قرآن و اهل بیت شود، موجب برکات و ثمرات فراوان الهی خواهد شد. 

امام جمعه بوشهر، تدبر در آیات الهی و عمل به آن را یکی اساسی ترین راه خدا شناسی دانست و اظهار کرد: در دنیای معاصر با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام بازگشت به قرآن و تربیت نسل جوان با آموزه‌های قرآنی دارای اهمیت دوچندان است.

آیت‌الله صفایی بوشهری اضافه کرد: انس با قرآن روح و روان انسان را از گرد و غبار مادیات، دنیا دوستی می زداید و انوار رحمت الهی را جایگزین آن می‌کند.

وی با بیان اینکه عید واقعی خود ماه مبارک رمضان است و روز سعید عید فطر پایان این عید الهی است، افزود: اساس هدایت انسان نشأت گرفته از قرآن کریم و مفاهیم و آموزه های الهی و مبانی دینی است. 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار از حامد شاکرنژاد، قاری بین المللی قرآن تجلیل کردند.

کد خبر 3706716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha