۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

اطلاعات ۱۲۰ نفر از شعرای آئینی زنجان در سامانه طوبی ثبت شد

اطلاعات ۱۲۰ نفر از شعرای آئینی زنجان در سامانه طوبی ثبت شد

زنجان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: تاکنون اطلاعات ۱۲۰ نفر از مداحان و شعرای آئینی در سامانه طوبی ثبت‌ شده است.

حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سطح‌بندی در سامانه طوبی در چهار سطح صورت می گیرد، افزود: این سطح‌بندی بر اساس میزان تحصیلات، سطح آگاهی و دانش در حوزه دین و تاریخ است.

وی  اظهار کرد: در مراحل اولیه کار در بخش زیرساخت‌ها مشکل وجود داشت ولی با تلاش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان این مشکل رفع شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: تاکنون اطلاعات  ۱۲۰ نفر از  مداحان و شعرای آئینی در این سامانه ثبت شده و این افراد با تأیید در سیستم کدی را دریافت خواهند کرد و سطح مداحی افراد مشخص می‌شود.

خسروی از وجود ۴۲۰ مداح در شهرستان زنجان خبر داد و متذکر شد:  ۷۰۰ هیئت مذهبی ثبت‌شده در شهرستان زنجان وجود دارد و بعد از ساماندهی کانون مداحان و شعرای آئینی اطلاعات این هیئات نیز در سامانه طوبی ثبت خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: ۴۰ مداح خانم هم در استان فعالیت می‌کنند که اطلاعات آنها در سامانه طوبی ثبت خواهند شد.

حجت‌الاسلام خسروی تأکید کرد: با اجرای این طرح پایگاه اطلاعاتی تشکل‌های مذهبی قابل‌دسترسی خواهد بود و  سامانه طوبی طی چند هفته گذشته در استان راه‌اندازی شده و در نخستین گام اجرای فاز اول، اطلاعات مداحان و شعرای شهرستان زنجان ثبت می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: این افراد می‌توانند اطلاعات خود را به‌صورت اینترنتی و حضوری در سامانه طوبی درج کنند و با تأیید در سیستم کدی را دریافت خواهند کرد و سطح مداحی افراد مشخص می‌شود.

خسروی به مزایای اجرای طرح طوبی اشاره کرد و یادآور شد: این طرح گام مهمی در ساماندهی هیئت‌های مذهبی است و بانک اطلاعاتی هیئت‌ها در دسترس خواهد بود و فعالیت‌ها هم منسجم می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان زنجان تصریح کرد: این طرح همچنین در تدوین و برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی به مسئولان کمک کرده و با اجرای این طرح فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در استان تسریع  و کیفی سازی می‌شود.

وی ادامه داد: برای اینکه مساجد و هیئت‌ها قرآن محور، آموزش محور و برنامه محور باشند طرح سامانه طوبی در سطح کشور و استان اجرا می‌شود.

کد خبر 3707198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha