۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل:

ظرفیت‌های ادبی و هنری برای مهار آسیب‌های اجتماعی به کار گرفته شود

ظرفیت‌های ادبی و هنری برای مهار آسیب‌های اجتماعی به کار گرفته شود

اردبیل – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ضروری است ظرفیت قلم شامل ادبیات و هنر برای مهار آسیب‌های اجتماعی به کار گرفته شود.

هاجر جمادیه ظهر یکشنبه در حاشیه اولین نشست هم‌اندیشی کارشناسان ادبی هنری منطقه یک کشور به خبرنگار مهر گفت: به دلیل تأثیرگذاری قلم می‌توان بسیاری از مشکلات تربیتی امروز را با بهره‌گیری صحیح از آن رفع و رجوع کرد.

وی افزود: قلم یک امانت الهی است و بخش آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری در واقع به دنبال بهره‌گیری بهینه از این ظرفیت است تا بتواند با ابزار قلم با کودک و نوجوان سخن بگوید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هدف از برگزاری نشست هم‌اندیشی را بررسی راهکارها و شیوه‌های استفاده بهینه از ظرفیت آفرینش‌های هنری و ادبی توسط مربیان کانون عنوان کرد.

جمادیه متذکر شد: به دلیل ارتباط تنگاتنگ مربیان کانون پرورش فکری با کودکان و نوجوانان تأثیرگذاری تربیتی مربیان قابل‌توجه است و در این نشست چهار کارگروه برای آموزش مربیان و هم‌اندیشی آن ها تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: در واقع در حوزه ادبیات و هنر مهم‌ترین کارکردهای تربیتی، تولیدات و نحوه بهره‌گیری از آن موردنقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان این نشست به مدت دو روز با حضور کارشناسان ادبی و هنری استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، رنجان، قزوین، گیلان و اردبیل برگزار می‌شود.

کد خبر 3709242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha