۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱

از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت؛

۲.۲ میلیون بیمار در مراکز درمانی استان بوشهر ویزیت شدند

۲.۲ میلیون بیمار در مراکز درمانی استان بوشهر ویزیت شدند

بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر گفت: بیش از دو میلیون بیمار در مراکز درمانی استان بوشهر ویزیت شدند.

دکتر علیرضا رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت خدمات درمانی در استان اظهار داشت: از آغاز طرح تحول نظام سلامت تاکنون دو میلیون و ۲۲۰ هزار بیمار در مراکز درمانی تابعه این دانشگاه ویزیت شدند.

وی با اشاره به افزایش اعتماد و رضایت‌مندی مردم، خاطرنشان کرد: از زمان اجرای این طرح شاهد اعتماد خوبی در بین مردم به مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر افزود: در حال حاضر رضایت مندی خوبی در بین مردم شاهد هستیم و تلاش داریم این میزان رضایت مندی را افزایش دهیم. 

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت بیش از ۲۴۶ هزار نفر از بسته کاهش فرانشیز استفاده کرده‌اند، افزود: طرح تحول نظام سلامت با سه هدف عمده یعنی کاهش پرداختی از جیب مردم، دسترسی همه به خدمات درمانی و افزایش کیفیت مراکز درمانی در کشور آغاز شد.

رئیسی درباره احداث کلینیک‌های درمانی نیز گفت: کلینیک خیر ساز دشتی تا پایان سال جاری و کلینیک برازجان تا اردیبهشت سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و کلینیک تخصصی و ویژه بوشهر نیز در محل بیمارستان قدیم فاطمه زهرا (س) بوشهر احداث و تلاش می‌شود عملیات اجرایی آن هفته دولت آغاز شود.

وی  بیان کرد: در این کلینیک تخصصی ۴۰ تا ۴۵ مطب، آزمایشگاه، رادیولوژی و سایر موارد دیگر پیش‌بینی‌شده است.

رئیسی بابیان اینکه تخت‌های ویژه بیمارستانی در استان بوشهر بر اساس نرم بندی باید در مرکز استان قرار داشته باشند ولی هم اکنون در تمام بیمارستان ها تخت ویژه وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر همه شهرستان‌ها دارای کلینیک تخصصی هستند و از شروع طرح تاکنون بر اساس اطلاعات جامع آماری هر نفر دو بار ویزیت شده است.

کد خبر 3709979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha