۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱

با هدف ارتقای جایگاه نزد مخاطب

برگزاری جلسات برای تعیین رویکردهای جدید بخش نمایشی شبکه یک

برگزاری جلسات برای تعیین رویکردهای جدید بخش نمایشی شبکه یک

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما درباره افقی که قرار است در این شبکه در نظر گرفته شود، بیان کرد که رویکردشان جذابیت در بخش نمایشی شبکه یک است و اینکه این آثار با تعریف شبکه متناسب باشند.

امیرحسین آشتیانی پور مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه هایی که برای این گروه در نظر دارد، بیان کرد: شبکه یک شبکه ای ملی است و افقی دارد که باید براساس مخاطب گسترده آن برایش برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: پیش از این رویکردها و برنامه هایی در این شبکه وجود داشته است و ما در حال مذاکرات و برگزاری جلساتی هستیم تا ببینیم چه بخشی از این رویکردها را پیش ببریم و چه برنامه هایی را کنار بگذاریم. همه این طراحی ها با این هدف صورت می گیرد که جایگاه شبکه یک در نظر مخاطب ارتقا پیدا کند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما با اشاره به وظایف خود در این شبکه اظهار کرد: ما در بخش نمایشی وظایفی دارم که هنوز در حال طراحی و مشخص کردن آنها به صورت جزیی تر هستیم. با این حال رویکرد اصلی ما این است که آثار بخش نمایشی در درجه اول جذابیت داشته باشند و در مرحله بعد با تعریف شبکه و رسانه ملی متناسب باشند. این چشم اندازی است که در وهله اول برای شبکه یک در نظر گرفته شده است.

آشتیانی پور با اشاره به طراحی برای کارهای نمایشی آینده توضیح داد: ما به آثاری که در حال حاضر در جریان و در دست تولید است متعهد هستیم و از طرفی هم قرار است تولیداتی را به جریان بیندازیم که چشم انداز ما به آینده را تعیین می کند؛ حوزه هایی که ممکن است تاکنون در شبکه مغفول مانده باشد و یا مسایلی که قرار است کنار گذاشته شود.

وی در پایان با اشاره به رویکرد سراسری شبکه یک سیما تصریح کرد: شبکه یک به دلیل تعریفی که دارد مخاطب حداکثری جامعه را در برمی گیرد و ما با این تعریف به سمت ساخت آثار نمایشی می رویم. به طور مثال شبکه های تخصصی می توانند روی حوزه های تخصصی تر متمرکز شوند اما ما باید مخاطب عمومی تر خود را در نظر بگیریم.

کد خبر 3710050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha