۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۳

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر:

آموزش‌های مهارتی اشتغال استان بوشهر را توسعه می‌دهد

آموزش‌های مهارتی اشتغال استان بوشهر را توسعه می‌دهد

بوشهر - مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: آموزش‌های مهارتی اشتغال استان بوشهر را توسعه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالرسول کازرونی در نشست با فرماندار  شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه استانداردهای آموزشی را بازار باید تعین کند اظهار داشت: یکی از دلایلی که فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند هماهنگ نبودن صنعت و آموزش های دانشگاهی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره  به توانمندی و تجربیات آموزش فنی حرفه ای ، دستاوردهای این  اداره کل در بخش های مختلف آموزشی را مورد توجه قرار داد و برتلاش برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در استان و شهرستان ها تأکید کرد و گفت: بدلیل تنوع ارائه خدمات آموزشی بستر های مناسبی جهت رشد فکری و انگیزشی دانش اموختگان وجود خواهد داشت.

وی بیان داشت: عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشتستان تاکنون در حوزه آموزش های مهارتی مطلوب بوده تا جایی که در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۱۰۰ نفر از مهارت آموختگان این مرکز جذب بازرا کار شده و جای دارد که برای جذب بیشتر جوانان جویای کار و ارایه آموزش های مختلف به آنان تلاش بیشتری شود.

کازرونی با تاکید بر تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی اظهار داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان با ارایه آموزش های نوین و کاربردی به کارآموزان در راستای اشتغال‌زایی گام بر می دارد و آینده شغلی جوانان استان را تضمین می کند.

کد خبر 3710681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha