۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱

رییس بهزیستی شهرستان قرچک:

بهزیستی قرچک ۱۰۰۰ خانواده نیازمند را تحت پوشش دارد

بهزیستی قرچک ۱۰۰۰ خانواده نیازمند را تحت پوشش دارد

قرچک-رییس بهزیستی شهرستان قرچک گفت: اداره بهزیستی قرچک به سه هزار معلول و هزار خانواده نیازمند در حوزه اجتماعی خدمت رسانی لازم را ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ثامنی راد پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استفاده از ظرفیت های مختلف برای خدمت رسانی به جامعه هدف اداره بهزیستی شهرستان قرچک اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان قرچک از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای خدمت رسانی به  جامعه هدف خود استفاده می کند.

رییس بهزیستی شهرستان قرچک افزود: تلاش داریم تا از ظرفیت خیرین برای گسترش دائره خدمت رسانی به نیازمندان و افراد کم برخوردار استفاده کنیم.

وی با اشاره به جامعه هدف اداره بهزیستی شهرستان قرچک ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان قرچک می کوشد تا به معلولین، معلولین اعصاب و روان، نابینا، ناشنوا، دومعلول به بالا، اوتیسم و معلولین ضایع نخاعی، خانواده های نیازمند، معتادین و زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست و ایتام ارائه خدمت کند.

ثامنی راد متذکر شد: بدون تردید همکاری خیرین و مشارکت مردم در کمک به بهزیستی، می تواند تأثیر قابل توجهی را در  خدمات ارائه شده به جامعه هدف داشته باشد.

وی با اشاره به افراد تحت پوشش اداره بهزیستی قرچک گفت: اداره بهزیستی قرچک به سه هزار معلول و هزار خانواده نیازمند در حوزه اجتماعی خدمت رسانی لازم را ارائه می کند و در این میان  چهار مرکز و کمپ ترک اعتیاد، دو مرکز نگهداری معلولین ذهنی و اعصاب و روان و چهار کلینیک متادون درمانی و مرکزDIC  در شهرستان برای  بهبود آسیب های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 3712618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha