۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۸

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

مشکلات هلیله و بندرگاه استان بوشهر حل شود

مشکلات هلیله و بندرگاه استان بوشهر حل شود

بوشهر - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات هلیله و بندرگاه استان بوشهر حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تذکر خود به دولت برای ساماندهی مشکلات هلیله و بندرگاه، اظهار داشت: در تذکری که در مجلس داشتیم به برخی از مشکلات این دو روستا اشاره کردیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه این دو روستا با مشکلات متعددی روبرو هستند و از داشتن بسیاری از امکانات محرومند که باید تلاش ویژه‌ای برای رفع این مشکلات صورت گیرد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال مصالح ساختمانی به روستاهای هلیله و بندرگاه امکانپذیر نیست، افزود: مردم در این مناطق مورد ظلم واقع شده‌اند و باید تلاش جدی برای کمک به این مردم صورت گیرد.

وی افزود: وقتی که دولت برجام را به نتیجه می‌رساند، نباید از حل مشکلاتی کوچک همچون مشکل روستاهای هلیله و بندرگاه ناتوان باشد و وزارت کشور و سازمان انرژی اتمی برای حل این موضوع تلاش کنند.

حجت‌الاسلام خدری با تاکید بر اینکه امسال باید زمینه ساماندهی این مشکل و رفع معضلات این دو روستا در دستور کار دولت قرار گیرد، تصریح کرد: دولت باید با حل این موضوع یادگاری خوب برای مردم این منطقه رقم بزند.

وی تاکید کرد: مردم روستاهای هلیله و بندرگاه از حداقل امکانات نیز محروم هستند و باید برای توسعه زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم این منطقه قدم‌های اساسی برداشته شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم حوزه انتخابیه استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 3712876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha